SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“The Voice od Poland” pnie się powoli do góry

Dwójka wyemitowała 10 castingowych odcinków programu “The Voice of Poland”. Z tygodnia na tydzień rosła widownia talent-show, ale TVP2 w czasie jego emisji przegrywała z TVN i TVP1.

“The Voice od Poland” pnie się powoli do góry

Średnia widownia dotąd pokazanych wydań programu ukształtowała się na poziomie 2,3 mln osób, co przełożyło się na 16,80 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 15,77 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

>>> KRRiT:  Zatrudnienie Nergala w „The Voice of Poland” nie narusza prawa

Pierwsze dwa odcinki, wyemitowane 3 września br., miały tylko 1,96 mln widzów, przy udziale na poziomie 15,26 proc., zaś ostatnie dwa śledziło juz 2,47 mln osób (17,51 proc. udziału). Jeszcze bardziej wzrósł udział w grupie komercyjnej - z 13,02 proc. w pierwsza sobotę emisji do 18,01 proc. w sobotę 1 października br.

DataStartWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
03-09-201120:001 836 75214,90%13,33%
03-09-201121:052 070 51215,58%12,78%
 1 955 70615,26%13,02%
10-09-201120:002 229 88316,58%15,88%
10-09-201121:072 138 16515,45%14,15%
 2 184 21016,01%14,97%
17-09-201120:002 178 89416,35%16,04%
17-09-201121:042 508 57918,47%16,45%
 2 352 59717,47%16,27%
24-09-201120:002 386 55516,70%15,25%
24-09-201121:052 587 80118,14%16,70%
 2 491 10917,45%16,04%
01-10-201120:032 555 44218,03%18,57%
01-10-201121:072 395 59817,04%17,55%
 2 472 15317,51%18,01%
Średnia z całości2 297 11016,80%15,77%


Dane telemetryczne pokazują, że w czasie nadawania show (soboty między 20.00 a 21.50) Dwójka osiąga lepsze wyniki niż rok wcześniej w tym paśmie. Wówczas jej oglądalność wynosiła tylko 1,77 mln osób, a udział kształtował się odpowiednio na poziomie 12,28 proc. i 9,62 proc. 

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN3 320 19924,28%27,42%
TVP 12 539 31618,57%16,36%
The Voice...2 297 11016,80%15,77%
Polsat1 427 11010,43%11,50%

TVP 2 w paśmie emisji “The Voice of Poland” zajmuje jednak trzecie miejsce wśród głównych graczy rynku, wyprzedzając jedynie Polsat, który w tym czasie postawił na emisję filmów fabularnych. Daje mu to raptem 10,43 proc. udziału w grupie 4+. Liderem jest telewizja TVN ze swoim show “Mam talent!” (24,28 proc.), druga jest TVP 1 (m.in. “Pogoda” i filmy, 18,57 proc.).

>>> „The Voice of Poland” teraz codziennie na antenie TVP 2!

Podczas “Przesłuchań w ciemno” czwórka jurorów-trenerów tj. Kayah, Ania Dąbrowska, Nergal i Andrzej Piaseczny, skompletowała swoje 12-osobowe drużyny. W kolejnym etapie - “ Bitwach” - z każdego zespołu zostanie połowa uczestników. O tym, kto odpadnie, zdecyduje każdy z trenerów.

Program “The Voice of Poland” prowadzi Hubert Urbański. Format na licencji Talpa Content produkuje firma Rochstar.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “The Voice od Poland” pnie się powoli do góry

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
me
może procentowo podskoczyło, bezwzględnie w najlepszym razie można mówić o stabilizacji widowni...
odpowiedź
User
Pik
Odnoszę jednak nieodparte wrażenie że jest to konkurs śpiewaczy wszystkich znajomych jury :-)
odpowiedź
User
Qubik
Żenada w wykonaniu panny Szczot i spółki. Wszyscy są super, genialni i w ogóle extra zabawni. Tylko jakoś po tym wszystkim robi się nam smutno, bo to już wszystko było sto lat temu.
odpowiedź