1,65 widzów „The Voice of Poland 10”. TVP2 liderem rynku w 16-49

Dziesiątą edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,65 mln osób. TVP2 w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku w 4+ i liderem w 16-49.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Kolejną edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05, 21.10 i 21.55, począwszy od 7 września br. Średnia widownia pierwszych odcinków muzycznego widowiska (do 28 września; stacja z powodu transmisji koncertu nie pokazywała cyklu 21 września) wyniosła 1,65 mln osób, co przełożyło się na 12,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,79 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,91 mln oglądających, program zgromadził 28 września - dane dla odcinka z godz. 21.10.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-voice-senior-tvp-sklad-prowadzacych-jury-opinie,7170871446144641a ##

TVP2 w czasie nadawania dziesiątej edycji „The Voice of Poland” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVN z udziałem na poziomie 12,98 proc., emitujący wówczas „Mam talent” i filmy fabularne. Trzecia jest TVP1 (gł. „Pogoda”, „Alarm!”, Komisarz Alex” i filmy fabularne; 8,60 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne i „Twoja twarz brzmi znajomo”; 7,79 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 Dwójka jest wiceliderem rynku. Z kolei w grupie 16-49 stacja jest liderem.

grafika

Występy w „The Voice of Poland 10” ocenia jury w składzie: Michał Szpak (pełni tę funkcję od ósmej edycji), Tomson i Baron (dotychczas byli związani z show w edycjach 2-8), a także Margaret i Kamil Bednarek (nowi jurorzy).

Dziesiątą edycję talent-show bez zmian prowadzą Tomasz Kammel i Maciej Musiał, a nową gospodynią jest Marcelina Zawadzka, która w tej roli zastąpiła Barbarę Kurdej-Szatan.

Współprowadzącym muzyczne widowisko będzie również Adam Zdrójkowski, który pojawi się w odcinkach realizowanych na żywo. Wcześniej Zdrójkowski - wraz z Wiktorią Gąsiewską - wręcza zaproszenia do udziału w dziesiątej edycji programu wyłonionym w castingach uczestnikom.

Producentem programu jest firma Rochstar.

W ub.r. firma produkcyjna Rochstar osiągnęła 52,13 mln zł przychodów sprzedażowych (57 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 3,78 mln zł zysku netto (wobec 2,32 mln zł w 2017 roku).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki