SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,65 widzów „The Voice of Poland 10”. TVP2 liderem rynku w 16-49

Dziesiątą edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,65 mln osób. TVP2 w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku w 4+ i liderem w 16-49.

Jury „The Voice of Poland 10”; fot. TVPArticle

Kolejną edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05, 21.10 i 21.55, począwszy od 7 września br. Średnia widownia pierwszych odcinków muzycznego widowiska (do 28 września; stacja z powodu transmisji koncertu nie pokazywała cyklu 21 września) wyniosła 1,65 mln osób, co przełożyło się na 12,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,79 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,91 mln oglądających, program zgromadził 28 września - dane dla odcinka z godz. 21.10.

Dla porównania, dziewiątą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 1,63 mln osób, co przełożyło się na 12,62 proc. udziału w 4+, 13,50 proc. w 16-49 i 12,67 proc. w 16-59. Oznacza to, że oglądalność programu niemal się nie zmieniła (widownia minimalnie wzrosła).

TVP2 w czasie nadawania dziesiątej edycji „The Voice of Poland” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVN z udziałem na poziomie 12,98 proc., emitujący wówczas „Mam talent” i filmy fabularne. Trzecia jest TVP1 (gł. „Pogoda”, „Alarm!”, Komisarz Alex” i filmy fabularne; 8,60 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne i „Twoja twarz brzmi znajomo”; 7,79 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 Dwójka jest wiceliderem rynku. Z kolei w grupie 16-49 stacja jest liderem.

Występy w „The Voice of Poland 10” ocenia jury w składzie: Michał Szpak (pełni tę funkcję od ósmej edycji), Tomson i Baron (dotychczas byli związani z show w edycjach 2-8), a także Margaret i Kamil Bednarek (nowi jurorzy).

Dziesiątą edycję talent-show bez zmian prowadzą Tomasz Kammel i Maciej Musiał, a nową gospodynią jest Marcelina Zawadzka, która w tej roli zastąpiła Barbarę Kurdej-Szatan.

Współprowadzącym muzyczne widowisko będzie również Adam Zdrójkowski, który pojawi się w odcinkach realizowanych na żywo. Wcześniej Zdrójkowski - wraz z Wiktorią Gąsiewską - wręcza zaproszenia do udziału w dziesiątej edycji programu wyłonionym w castingach uczestnikom.

Producentem programu jest firma Rochstar.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

W ub.r. firma produkcyjna Rochstar osiągnęła 52,13 mln zł przychodów sprzedażowych (57 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 3,78 mln zł zysku netto (wobec 2,32 mln zł w 2017 roku).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,65 widzów „The Voice of Poland 10”. TVP2 liderem rynku w 16-49

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
Ciekawe, ze najwyższe wyniki miały emisje części rozpoczynających sie blisko godz. 22.00, gdzie z jednej strony VoP nigdy nie był emitowany i w porze kiedy widowania raczej spada a nie maleje w telewizji...
odpowiedź
User
Spike
Skoro odcinki emitowane po 22 gromadzą największą widownię to powinni przenieść Voica na 21 i kończyć o 23 wtedy oglądalność byłaby jeszcze wyższa.
odpowiedź
User
Sebek
margaret ty igiot....ko ona się nie nadaje... nikt nie ogląda same fałszowaneee
odpowiedź
User
kaśka
Nuda nuda nuda.
odpowiedź
User
Obserwator
Skoro odcinki emitowane po 22 gromadzą największą widownię to powinni przenieść Voica na 21 i kończyć o 23 wtedy oglądalność byłaby jeszcze wyższa.

Przecież wydłużyli program, i nie pomogło za bardzo, bo 4 odc. "TTBZ" już dobił do prawie (porównując z 3 odcinkami, to ogromny wzrost)1,60 mln widzów, więc nic to za bardzo nie da, że będą pokazywać od 21 godz. Lepiej niech walczą z "MT!", bo w komercyjnej "VOP" wygrywa i to jest najważniejsze.To jest bardzo ryzykowne dając od 21.
odpowiedź