SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,65 widzów „The Voice of Poland 10”. TVP2 liderem rynku w 16-49

Dziesiątą edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,65 mln osób. TVP2 w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku w 4+ i liderem w 16-49.

Jury „The Voice of Poland 10”; fot. TVP Article

Kolejną edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05, 21.10 i 21.55, począwszy od 7 września br. Średnia widownia pierwszych odcinków muzycznego widowiska (do 28 września; stacja z powodu transmisji koncertu nie pokazywała cyklu 21 września) wyniosła 1,65 mln osób, co przełożyło się na 12,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,79 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,91 mln oglądających, program zgromadził 28 września - dane dla odcinka z godz. 21.10.

Dla porównania, dziewiątą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 1,63 mln osób, co przełożyło się na 12,62 proc. udziału w 4+, 13,50 proc. w 16-49 i 12,67 proc. w 16-59. Oznacza to, że oglądalność programu niemal się nie zmieniła (widownia minimalnie wzrosła).

TVP2 w czasie nadawania dziesiątej edycji „The Voice of Poland” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVN z udziałem na poziomie 12,98 proc., emitujący wówczas „Mam talent” i filmy fabularne. Trzecia jest TVP1 (gł. „Pogoda”, „Alarm!”, Komisarz Alex” i filmy fabularne; 8,60 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne i „Twoja twarz brzmi znajomo”; 7,79 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 Dwójka jest wiceliderem rynku. Z kolei w grupie 16-49 stacja jest liderem.

Występy w „The Voice of Poland 10” ocenia jury w składzie: Michał Szpak (pełni tę funkcję od ósmej edycji), Tomson i Baron (dotychczas byli związani z show w edycjach 2-8), a także Margaret i Kamil Bednarek (nowi jurorzy).

Dziesiątą edycję talent-show bez zmian prowadzą Tomasz Kammel i Maciej Musiał, a nową gospodynią jest Marcelina Zawadzka, która w tej roli zastąpiła Barbarę Kurdej-Szatan.

Współprowadzącym muzyczne widowisko będzie również Adam Zdrójkowski, który pojawi się w odcinkach realizowanych na żywo. Wcześniej Zdrójkowski - wraz z Wiktorią Gąsiewską - wręcza zaproszenia do udziału w dziesiątej edycji programu wyłonionym w castingach uczestnikom.

Producentem programu jest firma Rochstar.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

W ub.r. firma produkcyjna Rochstar osiągnęła 52,13 mln zł przychodów sprzedażowych (57 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 3,78 mln zł zysku netto (wobec 2,32 mln zł w 2017 roku).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,65 widzów „The Voice of Poland 10”. TVP2 liderem rynku w 16-49

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
Ciekawe, ze najwyższe wyniki miały emisje części rozpoczynających sie blisko godz. 22.00, gdzie z jednej strony VoP nigdy nie był emitowany i w porze kiedy widowania raczej spada a nie maleje w telewizji...
6 9
odpowiedź
User
Spike
Skoro odcinki emitowane po 22 gromadzą największą widownię to powinni przenieść Voica na 21 i kończyć o 23 wtedy oglądalność byłaby jeszcze wyższa.
6 7
odpowiedź
User
Sebek
margaret ty igiot....ko ona się nie nadaje... nikt nie ogląda same fałszowaneee
6 5
odpowiedź
User
kaśka
Nuda nuda nuda.
5 2
odpowiedź
User
Obserwator
Skoro odcinki emitowane po 22 gromadzą największą widownię to powinni przenieść Voica na 21 i kończyć o 23 wtedy oglądalność byłaby jeszcze wyższa.

Przecież wydłużyli program, i nie pomogło za bardzo, bo 4 odc. "TTBZ" już dobił do prawie (porównując z 3 odcinkami, to ogromny wzrost)1,60 mln widzów, więc nic to za bardzo nie da, że będą pokazywać od 21 godz. Lepiej niech walczą z "MT!", bo w komercyjnej "VOP" wygrywa i to jest najważniejsze.To jest bardzo ryzykowne dając od 21.
4 2
odpowiedź