„The Voice Senior” hitem TVP2, stacja nokautuje konkurencję

Pierwszą edycję edycję „The Voice Senior” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,81 mln osób. TVP2 w czasie emisji programu jest zdecydowanym liderem rynku zarówno w grupie 4+, jak i komercyjnej 16-49.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„The Voice Senior” hitem TVP2, stacja nokautuje konkurencję
fot. Natasza Młudzik / TVP

Premierowe odcinki „The Voice Senior” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05 i 21.15, począwszy od 7 grudnia br. Średnia widownia pierwszych odcinków muzycznego widowiska (do 21 grudnia) wyniosła 2,81 mln osób, co przełożyło się na 19,55 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,47 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 3,16 mln oglądających, program zgromadził 14 grudnia - dane dla odcinka z godz. 21.15.

grafika

Dla porównania, emitowaną jesienią br. w tym paśmie dziesiątą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 1,83 mln osób, co przełożyło się na 12,98 proc. udziału w 4+, 14,73 proc. w 16-49 oraz 13,55 proc. w 16-59. Oglądalność „The Voice Senior” wzrosła o 980 tys. widzów, ale z drugiej strony nowy program nie konkuruje m.in. z pokazywanym w TVN „Mam talent!”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-voice-programy-kontynuacja-nowa-umowa-tvp-talpa,7170826831534209a ##

TVP2 w czasie nadawania „The Voice Senior” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 8,23 proc., emitująca gł. „Pogoda”, „Alarm!”, Komisarz Alex” i filmy fabularne. Trzeci jest TVN (filmy; 6,26 proc.), a czwarty - Polsat (gł. pasmo filmowe; 5,51 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka nokautuje konkurencję.

grafika

„The Voice Senior” jest kolejną modyfikacją należącego do Talpa Content formatu telewizyjnego „The Voice”, który zyskał popularność na całym świecie i od wielu lat realizowane są lokalne wersje. W ramach tego projektu występują utalentowani wokalnie uczestnicy, ale warunkiem wzięcia udziału w programie jest ukończenie 60. roku życia. Występy na wszystkich etapach show oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: seniorzy biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi, a w finale - walczą o nagrodę główną.

W składzie jury polskiej wersji programu znajdują się: Urszula Dudziak, Andrzej Piaseczny, Alicja Majewska i Marek Piekarczyk. Show prowadzą Marta Manowska i Tomasz Kammel.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK