SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

theWork dla debiutu reżyserskiego Cezarego Pazury

Agencja theWork zajmie się obsługą sponsoringową filmu „Weekend”, w którym Cezary Pazura zadebiutuje jako reżyser. Budżet produkcji wynosi 6,5 mln zł.

theWork w ramach wyłącznej obsługi sponsoringowej komedii „Weekend” odpowiada za zainteresowanie marketerów ofertą product placementu w tej produkcji. Film, którego budżet wynosi 6,5 mln zł, jest reżyserowany przez Cezarego Pazurę i produkowany przez jego firmę Cezar 10. „Weekend” to debiut reżyserski znanego aktora, który ostatnio prowadził również teleturniej w Polsacie (więcej).

– Każdy element naszej produkcji, począwszy od scenariusza, a kończąc na obsadzie, to najwyższa jakość, która ma zapewnić widzowi świetną rozrywkę i kino akcji na światowym poziomie – przekonuje Joanna Getka-Kaczor, rzecznik Cezar 10. – Duże nakłady promocyjne oraz obecność największych gwiazd polskiego kina są dodatkowym argumentem na dobre oraz sugestywne dotarcie do konsumentów – dodaje.

Dołącz do dyskusji: theWork dla debiutu reżyserskiego Cezarego Pazury

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kinolub
Będzie klocek, mam obawy
odpowiedź