They.pl dla Fundacji Polska Bezgotówkowa

Agencja digital marketingu They.pl rozpoczęła współpracę z Programem Polska Bezgotówkowa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
They.pl dla Fundacji Polska Bezgotówkowa
fot. Shutterstock.com

Umowa obejmuje realizację komunikacji marketingowej do sektora  B2B oraz zintegrowane działania z zakresu performance marketingu. Do zadań They.pl należy m.in. realizacja aktywacji digitalowych, prowadzenie kampanii w internecie, zakup mediów, a także lead generation oraz dostarczanie technologii do obsługi leadów sprzedażowych. Agencja odpowiada także za przygotowanie kreacji display.

Współpracę nawiązano w wyniku wygranego przetargu.

Program Polska Bezgotówkowa to wspólna inicjatywa uczestników rynku usług płatniczych w Polsce: banków, agentów rozliczeniowych oraz organizacji Visa i Mastercard przy udziale Związku Banków Polskich i Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii. Celem Programu jest zniesienie kosztów dla przedsiębiorców w zakresie instalacji terminala płatniczego oraz kosztów jego użytkowania przez pierwsze 12 miesięcy od momentu zainstalowania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach