SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Think Kong dla marki Prima

Agencja social mediowa Think Kong będzie odpowiedzialna za komunikację w mediach społecznościowych marki Prima (Prima Poland).

Article

Agencja będzie odpowiedzialna za całoroczne działania online dla Primy, których podstawowym założeniem jest budowanie rozpoznawalności i wizerunku marki w serwisie Facebook. Współpraca pomiędzy Think Kong a Prima Poland ma charakter długofalowy.

Za realizację projektu po stronie agencji odpowiedzialny jest zespół Agnieszki Jałowiec, senior social media consultanta przy wsparciu Anity Wojtaś- Jakubowskiej, client service director agencji. Z ramienia marki Prima, wykonanie projektu nadzoruje Marek Ryfka, szef departamentu marketingu.

Prima, to już druga marka, obok Douwe Egberts, z portfolio D.E Master Blenders 1753, dla której pracuje agencja Think Kong (więcej na ten temat).

Obsługą mediową marki Prima od niedawana zajmuje się obecnie Havas Media (więcej o tym).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Think Kong dla marki Prima

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl