SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Think Kong wypromuje w social media Tommee Tippee

Agencja Think Kong rozpoczęła obsługę w mediach społecznościowych brytyjskiej marki akcesoriów dziecięcych Tommee Tippee. Jest to część globalnego projektu, przy którym pracują inne agencje z sieci Box Europe, do której należy Think Kong.

Article

Think Kong odpowiada na polskim rynku za przygotowanie i wdrożenie strategii działań Tommee Tippee w mediach społecznościowych, m.in. na Facebooku i w blogosferze.

W agencji projekt realizuje zespół kierowany przez Agnieszkę Jałowiec.

Nie podano, jak Think Kong zdobyła to zlecenie ani na jak długo podpisano umowę.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Think Kong wypromuje w social media Tommee Tippee

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl