Thomson Reuters uruchamia multimedialną kampanię (wideo)

Agencja informacyjna Thomson Reuters uruchomiła globalną multimedialną kampanię marketingową promującą jej serwis Reuters Insider.

km
km
Udostępnij artykuł:

Za kreację kampanii odpowiedzialna jest amerykańska agencja reklamowa Gardner Nelson. W akcję zaangażowane są także agencje Doremus i Concept Farm.

Kampania obejmuje reklamy w telewizji, prasie, na nośnikach outdoor oraz eksperymentalną instalację w biurowcu Canary Wharf w Londynie.

Reuters Insider to uruchomiony niedawno płatny serwis internetowy oferujący dostęp do materiałów wideo przygotowywanych przez 2800 dziennikarzy z 200 biur na całym świecie. Zawiera on najnowsze informacje o rynkach finansowych, analizy i wiadomości z największych stacji telewizyjnych, dostosowane do indywidualnych potrzeb odbiorców.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej