Tidal partnerem Orange Warsaw Festival, w konkursie do wygrania pięć karnetów na wydarzenie

Platforma muzyczna Tidal dołączyła do partnerów tegorocznej edycji Orange Warsaw Festival. Użytkownikom zaoferuje specjalną listę przebojów festiwalu oraz konkurs, w którym można wygrać pięć karnetów na wydarzenie.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Tidal partnerem Orange Warsaw Festival, w konkursie do wygrania pięć karnetów na wydarzenie

W miasteczku festiwalowym (w Orange Strefie) będzie można otrzymać również gadżety z logo TIDAL, ułożyć własną playlistę oraz wypróbować aplikację do słuchania muzyki.

Na użytkowników aplikacji mobilnej TIDAL czeka również konkurs - STREAM 2 WIN, w którym odsłuchując festiwalową listę piosenek można wygrać pięć podwójnych karnetów na tegoroczną edycję wydarzenia. Aby wygrać karnety trzeba uruchomić aplikację mobilną TIDAL, włączyć powiadomienia „push” (w ustawieniach telefonu i na my.tidal.com) i przesłuchać zamieszczoną na platformie dedykowaną konkursowi playlistę. W trakcie jej odtwarzania, na ekranie aplikacji pojawi się pop-up z informacją o konkursie i przyciskiem “Biorę udział”. Po kliknięciu użytkownik zostanie przekierowany na stronę z pytaniem konkursowym. Nagrodzone zostaną te uznane za najbardziej atrakcyjne, oryginalne i kreatywne.

TIDAL to platforma muzyczno-rozrywkowa, która jest dostępna w 53 krajach. Zawiera ponad 60 milionów utworów i 240 tys. wideo, w tym podcasty, wywiady, playlisty i program odkrywania młodych artystów. Dostępna jest w wersji Premium i HiFi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami
Materiał reklamowy

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami