TikTok dzieli się wiedzą w ramach webinariów TikTok Talks

Serwis społecznościowy TikTok zaprasza na serię spotkań edukacyjnych z serii „TikTok Talks – Porozmawiajmy o biznesie". Pierwsze odbędzie się 9 lutego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
TikTok dzieli się wiedzą w ramach webinariów TikTok Talks

Cykl webinariów jest częścią kampanii, jaką TikTok prowadzi w Polsce dla sektora biznesowego. Została ona podzielona na dwa etapy – pierwszy edukacyjny, w ramach którego organizowane są spotkania oraz drugi – kreatywny, o szczegółach którego firma informować będzie już wkrótce.

Podczas najbliższego spotkania 9 lutego zespół TikToka przedstawi DNA platformy oraz przybliży temat kampanii viralowych. Gościem specjalnym będzie Sylwia Chada, general manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

W kolejnych odsłonach 16 lutego zobaczymy Annę Szutowicz - ekspertkę i badaczkę Y&Lovers, a także znanych twórców TikToka - Lenę Gryszko i Dariusza Wieteskę, którzy porozmawiają o nowym pokoleniu odbiorców TikToka oraz o współpracy z influencerami, natomiast 23 lutego - o długofalowej współpracy i trendach, które warto wykorzystać w kreacji opowie Maksymilian Szyłkiewicz z L’Oreal.

Wydarzenie ma charakter otwarty, a więc udział w nim może wziąć każda osoba, która zarejestruje się uprzednio za pośrednictwem strony dontmakeads.pl.   

Spotkania skierowane są do marketerów, firm, przedsiębiorców oraz wszystkich tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat tego, w jaki sposób TikTok wspiera rozwój biznesu i rewolucjonizuje branżę reklamową w ramach TikTok for Business.

Kampania promowana będzie na kanałach społecznościowych TikToka oraz w mediach branżowych, zaś za jej realizację odpowiada agencja DDB, a za zakup mediów OMD Digital Resolution.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu