SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TikToka pobrano w Polsce ponad 5,7 mln razy

Aplikacja do tworzenia i udostępniania krótkich nagrań TikTok odnotowała w 2018 roku ponad 5,7 mln pobrań - pokazują dane zebrane przez berlińską firmę Priori Data. Na świecie największy bom na aplikację jest w Indiach, gdzie pobrano ją ponad 119 mln razy.

Z badań Priori Data wynika, że Polska jest w gronie krajów, gdzie najchętniej pobierany jest TikTok (dawniej Musical.ly). Zajmujemy 15. miejsce (5,7 mln pobrań), wyprzedza nas Hiszpania (6,5 mln pobrań), Wielka Brytania (6,7 mln pobrań) czy Włochy (7,1 mln pobrań).

TikTok podbija świat

TikTok szturmem zdobywa za to rynki w Indiach (119,3 mln razy) i USA (39,6 mln razy). W Stanach mniej więcej po połowie rozkładają się proporcje, jeśli chodzi o systemy operacyjne, na jakie pobierana jest aplikacja (Android i iOS). Spośród krajów europejskich, TikTok jest szczególnie popularny w Turcji, Rosji, Francji i Niemczech.

Z kolei Według badań platformy badawczej Apptopia, TikTok w ostatnich miesiącach 2018 roku notował zauważalne wzrosty na całym świecie, ale jego wyniki np. w Stanach Zjednoczonych były szczególnie zauważalne.

Miesięczna aktywność użytkowników TikTok w USA wzrosła o 30 milionów w ciągu trzech miesięcy od fuzji z Musical.ly, a liczba pobrań wzrosła o 25 proc. w USA i o 20 proc. na całym świecie.

Z ostatnich badań agencji GetHero wynika, że w Polsce TikTok jest aplikacją najmłodszych użytkowników smartfonów. Ponad 64 proc. to osoby w przedziale wiekowym 13-15 lat. Kolejną grupę stanowią nastolatki poniżej 13. roku życia (17,6 proc.) oraz w wieku 15-18 lat (15,1 proc).

TikTok (dawniej Musical.ly) to aplikacja należąca do chińskiej firmy Bytedance. Umożliwia publikowanie i dzielenie się z innymi krótkich filmików wideo z podkładem muzycznym. Obecnie właściciel TikToka jest najwyżej wycenianym startupem na świecie. Jego wartość rynkowa wynosi 75 mld dolarów, o 2 mld więcej niż Uber.

Dołącz do dyskusji: TikToka pobrano w Polsce ponad 5,7 mln razy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adexxx
Dużo osob krytykuje TikTok, ale prawda jest taka, że te stare pryki z marketingu nie chcą się uczyć i nie ogarniają. Lepiej powiedzieć BE niż dać obiektywny komentarz
odpowiedź
User
Krzystersx
Ja powiem tak - ludzie w większości polskich agencji to są ludzie którzy nie powinni pracować już w marketingu, dlaczego? właśnie dlatego, że nie ogarniają i nie potrafią wykorzystywać danych i trendów jako narzędzi do rekomendacji. Pamiętam czasy jak śmiali się z Maffashion i ówczesnych influecncerów - a teraz musza im płacić, bo oni byli mądrzejsi od tych super specjalistów od siedmiu boleści z marketingu i potrafili myśleć szerzej i wierzyli, że Instagram i działania w Internecie im się zwrócą. To samo tyczy się (korupcji) dawania łapówek pracownikom z działów marketingów firm, którym tacy eksperci pod stołem dają hajs, żeby przekonywali zarządy i inwestorów do ślepych wizji inwestowania w coś co nie przekłada się na sprzedaż produktu czy usługi - dramat. Dobrze, że nie pracuje już dla rynku polskiego i nie musze brać w tym GÓWNIE udziału. Tak, Tiktok działa i przynosi zwroty z inwestycji, jednak dla starych i niedoświadczonych w nowych technologiach strategach, accountach dalej będzie czymś słaby. BUHAHAHAHA, czekam aż zaczną na swoim Linkedinie udostępniać za kilka lat swoje kampanie na Tiktoku, za które będa musieli wydawać budżet (nie swój) klientów na kampanie. Ah ten polski ryneczek.....
odpowiedź
User
pablo
Ja powiem tak - ludzie w większości polskich agencji to są ludzie którzy nie powinni pracować już w marketingu, dlaczego? właśnie dlatego, że nie ogarniają i nie potrafią wykorzystywać danych i trendów jako narzędzi do rekomendacji. Pamiętam czasy jak śmiali się z Maffashion i ówczesnych influecncerów - a teraz musza im płacić, bo oni byli mądrzejsi od tych super specjalistów od siedmiu boleści z marketingu i potrafili myśleć szerzej i wierzyli, że Instagram i działania w Internecie im się zwrócą. To samo tyczy się (korupcji) dawania łapówek pracownikom z działów marketingów firm, którym tacy eksperci pod stołem dają hajs, żeby przekonywali zarządy i inwestorów do ślepych wizji inwestowania w coś co nie przekłada się na sprzedaż produktu czy usługi - dramat. Dobrze, że nie pracuje już dla rynku polskiego i nie musze brać w tym GÓWNIE udziału. Tak, Tiktok działa i przynosi zwroty z inwestycji, jednak dla starych i niedoświadczonych w nowych technologiach strategach, accountach dalej będzie czymś słaby. BUHAHAHAHA, czekam aż zaczną na swoim Linkedinie udostępniać za kilka lat swoje kampanie na Tiktoku, za które będa musieli wydawać budżet (nie swój) klientów na kampanie. Ah ten polski ryneczek.....
Zgadzam sie
odpowiedź