SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Time Warner nie chce fuzji z koncernem Murdocha za 80 mld dol.

Time Warner, właściciel m.in. stacji HBO, CNN i Cartooon Network, odrzucił propozycję przejęcia przez - należący do Ruperta Murdocha - koncern 21st Century Fox. Oferta opiewała na 80 mld dolarów.

O złożeniu oferty kupna Time Warnera notowana na giełdzie Nasdaq firma 21st Century Fox poinformowała w komunikacie. - Rada nadzorcza Time Warnera odmówiła jednak rozważenia naszej propozycji i obecnie nie prowadzimy z firmą żadnych rozmów - napisano. Koncern wycenił Time Warner na 80 mld dolarów, a przejęcie chciał w 40 proc. sfinansować gotówką, a w 60 proc. własnymi akcjami.

Na wieść o tym na otwarciu środowych notowań akcje 21st Century Fox podrożały o 17 proc.

Do Time Warnera należą m.in. nadawcy telewizyjni HBO, Cinemax, Turner (nadawca m.in. stacji CNN) i Cartooon Network Media, a także wytwórnia filmowa Warner Bros. 21st Century Fox należy do holdingu Ruperta Murdocha obejmującego ponadto m.in. nadawców telewizyjnych Fox i Sky oraz wytwórnię filmową 20th Century Fox.

Według szacunków analityków połączenie koncernów mogłoby im przynieść oszczędności (dzięki cięciom w pionach administracji, sprzedaży i IT) wynoszące ok. 1,5 mld dolarów rocznie.

Dołącz do dyskusji: Time Warner nie chce fuzji z koncernem Murdocha za 80 mld dol.

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://geektechgt.com/mybb/member.php?action=profile&uid=1619
To begin with, allow us experience the facts, our purchaser refuses almost entirely to abide by segments that induce homogeneous teams (heterogeneous from some others) based mostly on demographic, socio-economic variables, or perhaps dependent on lifestyle. Our buyer would not behave and take in beneath our stereotypical predictions. He is a "collector", and for that reason I simply call him up the "eclectic consumer". He likes that outdated (Frank Sinatra), as well as the new (quick internet), the costly (BMW) in conjunction with the inexpensive (components do-it-yourself outlets), the all over the world (Giorgio Armani) together with the as part of your spot rooted (folk dancing), the epicure (a double Makiato) coupled with the crude (soccer).
odpowiedź