Time Warner zanotował spadek zysku i przychodu w II kw.

Słabość rynku reklamowego i spadająca sprzedaż filmów na płytachDVD przyczyniła się do spadku zysku i przychodu koncernu TimeWarner w II kwartale bieżącego roku.

km
km
Udostępnij artykuł:

Między kwietniem a czerwcem zysk netto największej grupymedialnej na świecie zmniejszył się w porównaniu z analogicznymokresem roku ubiegłego o 34 proc., z 792 do 519 milionów dolarów. Wtym samym czasie przychód koncernu zmalał o 9 proc., z 7,5 do 6,8miliarda dolarów.

Należąca do Time Warner wytwórnia filmowa Warner Bros. równieżzanotowała 9-proc. spadek przychodu (do 2,3 mld USD). Za to 5-proc.wzrost (do 3 mld USD) odnotował oddział obejmujący HBO i TurnerEntertainment. Tymczasem przychód portalu internetowego AOL, którydo końca bieżącego roku ma zostać wydzielony ze struktur koncernu,zmniejszył się o 24 proc. (do 804 mln USD). Na skutek malejącychwpływów z reklam 22-proc. spadek (do 915 mln USD) odnotował takżeTime Inc. - należący do grupy największy w USA wydawcamagazynów.

Pomimo trudnego kwartału, wyniki finansowe odnotowane przez TimeWarner były nieznacznie lepsze od spodziewanych przez rynkowychanalityków.

źródło: AHN

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały