SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Tina" liderem, konkurencja ostro w dół

Październik 2007: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowychtygodników dla kobiet.

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasytygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w październiku 2007sprzedaż ogółem w wysokości 370 400 egzemplarzy wyprzedzając tymsamym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dlakobiet. Oznacza to 13-to procentowy wzrost w porównaniu doanalogicznego okresu w 2006 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka"(Edipresse Polska) - 311 688 egz., na trzecim "Pani Domu" (AxelSpringer Polska) - 244 261 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+JPolska) - 206 323 egz.

październik
ZKDP20072006

Średni nakładjednorazowySprzedażogółemŚredni nakładjednorazowySprzedażogółem
Tina542946370400518187327490
Przyjaciółka556908311688643420341006
Pani Domu427960206323612009303654
Naj406137184860549445263785


2007

październikwrzesień

Średni nakładjednorazowySprzedażogółemŚredni nakładjednorazowySprzedażogółem
Tina542946370400522148344871
Przyjaciółka556908311688538798267016
Pani Domu427960206323447527244261
Naj406137184860408204196376

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Tina" liderem, konkurencja ostro w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl