SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Tina' liderem mimo spadku

Duże spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet, najmniej straciła 'Tina'.

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w kwietniu 2007 sprzedaż ogółem w wysokości 353 887 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 25 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2006 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 323 757 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska)  - 296 906 egz. a na czwartym miejscu ”Naj” (G+J Polska) - 262 079 egz.

kwiecień
ZKDP20072006

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina554335353887648593443934
Przyjaciółka528745323757663823421767
Pani Domu551896296906783313405791
Naj492830262079585940366783


kwiecień-2007marzec-2007

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina554335353887576821377612
Przyjaciółka528745323757579750321077
Pani Domu551896296906493432238758
Naj492830262079525375203237

Podobne informacje - kwietniowe dane ZKDP:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Tina' liderem mimo spadku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl