SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Tina” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Duży spadek „Przyjaciółki”

W lipcu br. nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet została „Tina”, która pochwalić się mogła jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Przyjaciółka” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia sprzedaż ogółem „Tiny” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2017 roku wyniosła 172 580 egz. i w porównaniu do lipca 2016 roku zwiększyła się o 7,30 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugie miejsce spadła „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 27,44 proc. do 163 266 egz.

Oczko niżej uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 83 165 egz., po spadku o 4,23 proc.

Czwartą lokatę zajęła „Pani Domu” (Edipresse Polska). W badanym miesiącu ten dwutygodnik sprzedawał się średnio w liczbie 63 072 egz., notując stratę wynoszącą 18,17 proc.

W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. wszystkie tytuły zanotowały wzrosty średniej sprzedaży, a najwięcej zyskała „Tina” - było to 30,91 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tina” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Duży spadek „Przyjaciółki”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing