SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Tina" zyskuje, konkurencja ostro w dół

Listopad 2007: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet.

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w listopadzie 2007 sprzedaż ogółem w wysokości 358 011 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 8,5 procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2006 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 311 261 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - 193 906 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+J Polska) - 175 799 egz.

listopad
ZKDP 2007 2006

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 519913 358011 503885 329799
Przyjaciółka 516725 311261 667179 362423
Pani Domu 450000 193906 588153 290300
Naj 391411 175799 550965 271195
2007

listopad październik

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 519913 358011 542946 370400
Przyjaciółka 516725 311261 556908 311688
Pani Domu 450000 193906 427960 206323
Naj 391411 175799 406137 184860
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Tina" zyskuje, konkurencja ostro w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl