SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TLC „zaskakuje i porusza”. Nowa oprawa i programy (wideo)

W niedzielę 1 maja br. telewizja TLC wprowadzi nową oprawę graficzną i cztery nowe programy. Zmiany w stacji będą promowane kampanią „TLC. Zaskakuje i porusza”.

Article

Nowa oprawa graficzna TLC będzie opierała się o intensywne, kontrastujące ze sobą kolory - miętowy, czekoladowy, żółty, czerwony i różowy. W odświeżonych elementach graficznych pojawią się także emotikony.

Oprócz nowej oprawy graficznej, stacja przygotowała także odświeżoną stronę internetową, na której umieszczono m.in. generator memów.

- TLC w nowej odsłonie komunikuje się ze swoją widownią w sposób prosty i innowacyjny, unikając niepotrzebnych słów - podkreśla Bartłomiej Główczyński, channel director lifestyle Poland w Discovery Networks CEEMEA.

Zarówno nowa oprawa graficzna jak i slogan stacji - „TLC. Zaskakuje i porusza” - są polską wersją międzynarodowej kampanii „OMG with heart”.

Nowa identyfikacja wizualna została przygotowana wewnętrznie. Polska odsłona kampanii marketingowej „TLC. Zaskakuje i porusza” obejmie działania promocyjne w kanałach własnych Discovery Networks, w mediach społecznościowych, w internecie i w telewizji.

Od maja na antenie TLC pojawią się cztery nowe programy. „Kilogramy zbędnej skóry” (premiera 12 maja, godz. 22.30) to serial dokumentalny opowiadający o osobach, które pomimo zwycięstwa z nadwagą, muszę zmierzyć się z uciążliwym problemem zbędnej skóry.

W programie „Odnaleźć się w chorobie” przedstawione zostaną losy osób chorujących na bardzo rzadkie schorzenia. Bohaterowie po raz pierwszy w życiu poznają kogoś, kto cierpi na tę samą przypadłość  (premiera 18 maja, godz. 22.30).

„Schudnę dla Ciebie” to dokumentalna seria, której bohaterowie poddadzą się restrykcyjnej diecie i ciężkim treningom, aby zrobić wrażenie na swoich partnerach (premiera 24 maja, godz. 21.30).

W maju TLC pokaże również nowe odcinki serii „Słodki biznes”, która przedstawia życie światowej sławy mistrza cukiernictwa Buddiego Valastro (od 21 maja, godz. 18:00).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w marcu br. średni udział TLC w rynku wyniósł 0,26 proc.

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TLC „zaskakuje i porusza”. Nowa oprawa i programy (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl