TNS OBOP wzmacnia zespół

1 października 2007 r. do zespołu firmy badawczej TNS OBOPdołączyła Agnieszka Wiśniewska, która objęła stanowisko LideraSektora Technology. Zajmie się rozwojem badań rynkutelekomunikacyjnego i IT.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Również w październiku 2007 w strukturze TNS OBOP rozpocząłdziałalność niezależny Sektor Badań Jakościowych. Liderem sektorazostała Małgorzata Radziszewska-Manikowska.

Nowy Lider Sektora Technology TNS OBOPAgnieszka Wiśniewska z branżą badawczą związanajest od niemal 10 lat. Karierę zawodową rozpoczynała w dzialemarketingu firmy Mercor SA, początkowo jako specjalista, późniejjako szef działu marketingu.

W latach 1998 - 2007 była związana z PBS DGA, jako samodzielnybadacz, później szef zespołu badawczego, a następnie dyrektor ipełnomocnik zarządu.

Specjalizuje się w badaniach ilościowych, nie unika też badańjakościowych, wierząc, że najważniejsze jest dobranie adekwatnejmetody do poszukiwanych informacji. Jest absolwentką psychologii naUniwersytecie Gdańskim.

Nowy Sektor Badań Jakościowych wTNS OBOPMałgorzata Radziszewska-Manikowska, która objęła stanowisko LideraSektora Badań Jakościowych TNS OBOP, posiada dziewięcioletniedoświadczenie w badaniach rynku. Od marca 2007 związana z TNS OBOP,wcześniej kierowała zespołem badań jakościowych w PBS DGA.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu