SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TNS OBOP: wzrost satysfakcji klientów w 2010 r.

TNS OBOP opublikował wyniki najnowszego badania satysfakcji klientów firmy badawczej.

TNS OBOP: wzrost satysfakcji klientów w 2010 r.

Z badania wynika, że 97 proc. klientów poleciłoby usługi TNS OBOP znajomym. To najwyższy wynik od początku realizacji badania Oceny Jakości Projektów TNS OBOP w 2006 roku.

Czy poleciliby Państwo usługi TNS OBOP znajomym?

Jednocześnie niemal jedna trzecia (29 proc.) spośród klientów, którzy wypełnili ankietę, oceniła pracę zespołu TNS OBOP podczas realizacji ostatniego projektu badawczego powyżej oczekiwań, a ponad dwie trzecie (69 proc.) zgodnie z oczekiwaniami. Średnia ocena realizacji ostatniego projektu to 8,59 na 10-stopniowej skali.

Ostatnia edycja badania Oceny Jakości Projektów TNS OBOP została zrealizowana w 2010 r. w dwóch falach – wiosennej oraz jesiennej. Po zakończeniu projektu badawczego każdy klient otrzymał kwestionariusz, który za pomocą dziesięciostopniowej skali pozwalał ocenić jakość usług TNS OBOP. Badanie zostało zrealizowane techniką CAWI (Computer Aided Web Interview). W ciągu 12 miesięcy kwestionariusze zostały wysłane do 305 klientów, 126 z nich wzięło udział w badaniu (response rate - 41 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TNS OBOP: wzrost satysfakcji klientów w 2010 r.

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kawka
Gratuluje, firma rzetelna więc zasłużyła na takie wyniki.
8 8
odpowiedź