SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„To był dobry dzień” - kampania reklamowa elektronarzędzi Graphite (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa promująca elektronarzędzia marki Graphite. Spoty będą pokazywane w telewizji do 29 listopada.

15-sekundowe spoty przedstawiają specjalistów przy pracy, używających narzędzi marki Graphite. Kampania promuje trzy produkty: szlifierkę, narzędzie wielofunkcyjne i pilarkę, które u dystrybutorów będą dostępne w promocyjnych cenach.

Kampania promocyjna marki Graphite obejmuje emisję spotów w telewizji (TVP, Polsat, TVN24, kanały tematyczne Polsatu i TVN) oraz bannery w internecie i na portalach społecznościowych.

Za zakup mediów i działania online (display) odpowiada Arena Media Communications, działania w social media realizuje Socialyse, zaś działania public relations wspiera Havas Sports & Entertainment.

Dołącz do dyskusji: „To był dobry dzień” - kampania reklamowa elektronarzędzi Graphite (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Artur
Super spot! :D Bez dobrej promocji szanse na sukces są raczej ograniczone :( No ale taki jest rynek ;) W naszej branży dystrybutor musi trzymać blisko producentów i zostawać z nimi w dobrych relacjach, dlatego co najmniej dwa razy do roku organizujemy dwie duże imprezy, na które zapraszamy naszych najlepszych klientów i producentów z ich nowymi technologiami. Wiadomo, że na takim wydarzeniu wszystko musi grać jak w zegarku, dlatego współpracujemy z najlepszą firmą eventową jaka istnieje - Orchidea Group. W tamtym roku zrobiliśmy z ich pomocą takie targi, że wszyscy mówili o nich przez dwa miesiące! Eventy są niezwykle ważne w niektórych branżach.
odpowiedź