SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,86 mln widzów „To był rok! 2”. TVP1 liderem rynku

Drugi sezon „To był rok!” ogląda średnio 1,86 mln osób. Produkcja daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ i czwarte miejsce w 16-49.

Katarzyna Zielińska, Marzena Rogalska i Maciej Kurzajewski w „To był rok! 2”; fot. TVPArticle

Jedynka drugi sezon rozrywkowego programu „To był rok!” pokazuje w niedziele o godz. 21.15, począwszy od 15 marca br. Średnia oglądalność trzech pierwszych premierowych odcinków produkcji wyniosła 1,86 mln widzów. Przełożyło się to na 12,04 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,69 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Oglądalność cyklu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich przyciągnął przed ekrany 1,75 mln osób. Drugi z nich miał 1,91 mln oglądających, a trzeci - 1,93 mln.

Dla porównania, wszystkie odcinki pierwszego sezonu „To był rok!” emitowane w TVP1 wiosną ub.r. w tym samym paśmie (tj. od 22 marca do 26 maja) oglądało średnio 1,97 mln osób (odpowiednio 13,36 proc., 9,65 proc. i 10,71 proc. udziału; pierwsze dwa odcinki wyemitowano 8 i 15 marca w piątkowym prime-time - miały 1,48 mln widzów).

Jedynka w paśmie emisji programu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, który pokazuje gł. „Kabaret na żywo”, a jego udział kształtuje się na poziomie 10,35 proc. Dalsze lokaty zajmują: TVP2 (filmy fabularne; 6,80 proc.) i TVP2 („MasterChef Junior”; 6,32 proc).

Wśród widzów w grupie 16-49 TVP1 jest czwarta, ale w grupie 16-59 stacja zajmuje miejsce trzecie.

„To był rok!” to widowisko muzyczne, w którym dwie drużyny rywalizują w różnych konkurencjach, w których uczestnicy odpowiedzą na pytania dotyczące ówczesnej popkultury, obyczajów życia codziennego, mody, sportu, motoryzacji, zabawek czy staromodnych gadżetów. Każdy odcinek jest poświęcony innemu okresowi z przeszłości - od lat 60. ubiegłego wieku do początku wieku XXI.

Kapitanami drużyn w drugiej serii są Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski. Względem pierwszego sezonu zastąpili w tych rolach aktorów Annę Muchę i Antoniego Królikowskiego.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,86 mln widzów „To był rok! 2”. TVP1 liderem rynku

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mirka
Pasmo wypromowane przez Rolnik szuka żony i Sanatorium Miłości z widownią 3,5 mln każdy spadło do 1,9 mln. Tam milion to by sygnał kontrolny osiągnął.
odpowiedź
User
Jarek
Mirka - tylko przed Rolnikiem i Sanatorium nie było serialu który jak Stulecie Winnych ma 2,8 mln widzów tylko dużo słabsze. To świadczy o mizerii To był Rok - widzowie po Stulecie nie mają co innego do oglądanie.
odpowiedź
User
Annabella
Jest jedna rzecz, która bardzo nie podoba mi się w tym programie. Goście to tylko mężczyźni. Praktycznie tydzień w tydzień. Ostatnio Mieczysław Hryniewicz i Paweł Stasiak. Wcześniej Robert Rozmus i Radosław Liszewski. W kolejnym Andrzej Rybiński i Włodzimierz Zientarski.
odpowiedź