"To musi być Heineken"

G2 / Grey Worldwide Warszawa przygotowały kolejny film z serii "Miejsca" dla kampanii reklamowej "To musi być Heineken"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

15 listopada rozpoczęła się emisja kolejnego spotu piwa Heineken: "Cape Canaveral - Kosmos". Kampania wykorzystująca spoty - winiety trwa od 2002 roku. Do tej pory wyprodukowano 23 winietki budujące skojarzenia produktu z atrakcyjnymi miejscami na świecie, np. Nowy Jork, Londyn, Tokio, Las Vegas oraz w Polsce - Chałupy, Kraków, Mazury.

Celem kampanii jest budowanie znajomości marki i zwiększanie sprzedaży produktu.

Pomysł na spot jest wariacją na temat dotychczsowych filmów. Marka Heineken pojawia się tym razem na przylądku Cape Canaveral - słynnej bazie lotów kosmicznych NASA, skąd następnie zostaje wysłana na podbicie kosmosu. Kreacja filmu utrzymana jest w dotychczasowym klimacie, wykorzystywane jest operowanie zbliżeniami produktu i stosowanie artystycznego oświetlenia.

Grzegorz Lewandowski (Heineken Brand Manager) tak opisuje najnowszą produkcję: "Nowy film jest kolejną podróżą  w świat, a nawet trochę dalej…,  na jaką zaprasza Heineken. Konsekwencja i spójność w realizacji dotychczasowych filmów jest jednym z elementów, które zadecydowały o zbudowaniu silnego wizerunku marki Heineken na polskim rynku." 

Jakość artystyczna kampanii i jej skuteczność zostały potwierdzone nagrodami: srebrną statuetką w konkursie efektywności Effie w roku 2003, nominacją Effie w 2004 (zwycięzcy zostaną wyłonieni 22 listopada) i brązową nagrodą w Konkursie Klubu Twórców Reklamy (KTR). 

Grupę docelową stanowią osoby w wieku 20 - 35 lat, mężczyźni, aktywni zawodowo, przedstawiciele wolnych zawodów i studenci, osoby aspirujące do bycia obywatelami Europy / Świata.

Kampania rozpoczyna się 15 listopada. Jako główne medium zostanie wykorzystana telewizja (TVP, TVN, Polsat, TV4, TVN 7, OTV). Media zakupił dom mediowy OMD.

Autorami scenariusza są Marysia Szajer (Creative Supervisor) i Mariusz Pietrzak (Deputive Creative Supervisor). Kampania została przygotowana przez następujące osoby reprezentujące Grey/G2: Piotr Kośmider (Client Service Director), Michał Egierski (Account Supervisor),  Damian Szojda (TV Producer). Przedstawiciele klienta odpowiedzialni za realizację kampanii to: Grzegorz Lewandowski (Brand Manager).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej