SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„To nie zwykły makaron” w reklamie Lubelli (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa makaronu Lubella (Grupa Maspex Wadowice). Akcję, przebiegającą pod hasłem „To nie zwykły makaron. To Lubella”, przygotowały firmy Havas Worldwide Warsaw i Mindshare Polska.

Nowa reklama Lubelli jest utrzymana w familijnej konwencji. Bohaterami jest rodzina, w której tacie nie udało się przyrządzić dobrego dania, ponieważ użył innego makaronu.

W spocie podkreślane są walory Lubelli takie jak dopracowane kształty, sprężystość i złocisty kolor, które mają gwarantować sukces kulinarny.

Spot trafia do emisji zarówno w największych kanałach (m.in. TVP1, TVP2 i TVN), jak też stacjach tematycznych. Jego kreacją zajęła się agencja Havas Worldwide Warsaw, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: „To nie zwykły makaron” w reklamie Lubelli (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
grafikołek
Nie jest utrzymana w żadnej "familijnej" konwencji. Jest utrzymana w tępej, brutalnej i strasznej konwencji będącej emanacją wyobrażeń i marzeń działów marketingu o tym, w co tępy lud jest w stanie uwierzyć. Reklama jest utrzymana też w typowo polskiej konwencji-wynalazku obiecywania zrealizowania marzeń – ha!, o, nie, nie – nie konsumentów, marzeń działu sprzedaży. Czasem wydaje mi się, że reklamy tego typu robi się dla producentów, a nie konsumentów.
odpowiedź
User
błędy oj oj
Niezwykły piszemy razem, a nie osobno
odpowiedź