SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Toast dla wojowników i sportowców reklamuje piwo Okocim (wideo)

Bohaterami nowej kampanii reklamowej piwa Okocim (Carlsberg Polska) są dawni wojownicy i współcześni sportowcy. Akcję przygotowały firmy Brasil, Film Delikatesy i PHD Media Direction.

Article

Reklama Okocimia podkreśla, że dawnych wojowników i obecnych sportowców łączą te same cechy i wartości: nie boją się podejmować wyzwań i nie poddają się mimo przeciwności i trudów.

Spot jest utrzymany w dynamicznej stylistyce, a jego tłem muzycznym jest fragment piosenki „Enter Sandman” zespołu Metallica.

Kampania jest prowadzona w telewizji oraz internecie. Koncepcję kreatywną spotu przygotowała agencja Brasil, a jego produkcją zajął się dom produkcyjny Film Delikatesy.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Toast dla wojowników i sportowców reklamuje piwo Okocim (wideo)

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iq
a to jest enter sandman? raczej nie...
9 9
odpowiedź
User
pavv
Okocim to nie jest piwo tylko napój alkoholizowany, piwopodobny o smaku identycznym ze smakiem piwa.
10 9
odpowiedź
User
Z
Słabe. Marna produkcja pieniądze wywalone w błoto. Ale brand managerowie Okocimia nie są specjalistami, więc odhaczą sobie kolejną kampanię za pieniądze Carslberga
12 12
odpowiedź
User
psssst
zgadzam się, że produkcja słaba. Duży potencjał na emocje - zmarnowany, bo jest "letnie"
11 9
odpowiedź
User
Dee
Bardzo ładnie. Bardzo ładnie ukradziony koncept z reklamy gry Call of Duty: Ghosts. To juz nawet nie jest śmieszne, to jest ŻENUJĄCE. Co za cebule.
8 11
odpowiedź