SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Toast dla wojowników i sportowców reklamuje piwo Okocim (wideo)

Bohaterami nowej kampanii reklamowej piwa Okocim (Carlsberg Polska) są dawni wojownicy i współcześni sportowcy. Akcję przygotowały firmy Brasil, Film Delikatesy i PHD Media Direction.

Reklama Okocimia podkreśla, że dawnych wojowników i obecnych sportowców łączą te same cechy i wartości: nie boją się podejmować wyzwań i nie poddają się mimo przeciwności i trudów.

Spot jest utrzymany w dynamicznej stylistyce, a jego tłem muzycznym jest fragment piosenki „Enter Sandman” zespołu Metallica.

Kampania jest prowadzona w telewizji oraz internecie. Koncepcję kreatywną spotu przygotowała agencja Brasil, a jego produkcją zajął się dom produkcyjny Film Delikatesy.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

Dołącz do dyskusji: Toast dla wojowników i sportowców reklamuje piwo Okocim (wideo)

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iq
a to jest enter sandman? raczej nie...
odpowiedź
User
pavv
Okocim to nie jest piwo tylko napój alkoholizowany, piwopodobny o smaku identycznym ze smakiem piwa.
odpowiedź
User
Z
Słabe. Marna produkcja pieniądze wywalone w błoto. Ale brand managerowie Okocimia nie są specjalistami, więc odhaczą sobie kolejną kampanię za pieniądze Carslberga
odpowiedź