Kasia Tusk, Krzysztof Gonciarz i blogerzy w kampanii tołpy

Marka dermokosmetyków tołpa rozpoczęła akcję "Zmywamy się", poświęconą oczyszczaniu skóry. Kampania bazuje głownie na współpracy z influencerami - Kasią Tusk, Krzysztofem Gonciarzem, Janiną Bąk (Janina Daily), Kasią Gandor, Ryfką (Szafa Sztywniary) oraz Martą Parciak (Zmalowana).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach akcji influencerzy na swoich kanałach opowiedzą, w jaki sposób podchodzą do kwestii oczyszczania skóry. Dzięki współpracy z twórcami internetowymi tołpa chce pokazać, że oczyszczanie stanowi ważny, choć niedoceniany element pielęgnacji cery. Do prawidłowego jej oczyszczenia wystarczą tylko trzy minuty. W zależności od chęci, podejścia i czasu marka proponuje trzy warianty oczyszczenia - bardzo szybki, szybki lub wolniejszy.

Kampanię wspiera chatbot na Messengerze i stronie internetowej akcji. Dzięki niemu można dowiedzieć się więcej o swojej skórze, poznać błędy w pielęgnacji, a także odkryć nowości i bestsellery marki. Program pomaga określić typ skóry, a dopasowany do jej potrzeb kosmetyk klient może dostać w prezencie.

Finałem akcji będzie konkurs zachęcający użytkowników do pokazania swoich sposobów na oczyszczanie. Nagrodą główną jest wyjazd do Glendoria i Camp Spa na Warmii.

To nie pierwsza akacja marki z influencerami - w 2016 roku grupa blogerów (w tym biorąca udział w bieżącej kampanii Kasia Gandor) była zaangażowana w "tołpa off" - aktywację, a ramach której na 24 godziny wyłączyli swoje blogi. Marka chciała w ten sposób pokazać, jakie wartości prócz pielęgnacji są dla niej ważne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem