Tomasz Jankowski dołączył do AB

Z początkiem sierpnia do spółki AB, dystrybutora IT i elektroniki użytkowej, dołączył Tomasz Jankowski. Objął nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. public relations.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Tomasz Jankowski dołączył do AB
Tomasz Jankowski

Tomasz Jankowski, pracując dla spółki AB jest odpowiedzialny za kontakt i rozwijanie relacji z mediami oraz komunikację zewnętrzną i wewnętrzną. Swoimi działaniami będzie wspierał Adriana Boczkowskiego z agencji P&L, która dla AB prowadzi relacje z inwestorami.

Do zadań nowego specjalisty ds. PR należy również ścisła współpraca z działem marketingu przy realizacji bieżących projektów i rozwijaniu mediów społecznościowych spółki.

Tomasz Jankowski: z wrocławskiego ZZK do AB

Jankowski ostatnio przez prawie rok pracował w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, gdzie pełnił funkcję rzecznika prasowego. Wcześniej związany był m.in. z serwisem Ceneo.pl, gdzie odpowiadał za relacje z mediami i komunikację wewnętrzną. W przeszłości, jako dziennikarz, przez ponad 5 lat pracował dla Radia ZET we Wrocławiu i Katowicach.

Jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu. Ukończył też studia podyplomowe z zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day