SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Kłos w nowej reklamie leku Etopiryna

Producent leku Etopiryna w swojej kampanii reklamowej wykorzystuje nadal wizerunek piłkarza Tomasza Kłosa.

Tomasz Kłos nie został wybrany na mundial. Czy zatem spoty znikną z telewizji? Nie. Wkrótce zobaczymy kolejne reklamy - podano w komunikacie przesłanym wortalowi Wirtualnemedia.pl.

- Tomek Kłos typowany był jako jeden z tzw. pewniaków, ale 15 maja o 20.30  dowiedzieliśmy się, że nie jedzie. Tomek miał niezły ból głowy, my też. Na szczęście mamy Etopirynę – mówi Filip Wołowski z-ca dyrektora OTC w Polpharmie – Sytuacja wymagała od nas opanowania i wdrożenia  tzw. planu B.

   

Firma przygotowała reklamę prasową z wizerunkiem piłkarza i sloganem – „Serce boli. Głowa nie. Dziękuję Pani Goździkowa.” Ukazały się one już w „Super Ekspresie”, „Gazecie Wyborczej”, „Fakcie”. W  telewizji będą emitowane spoty, w których na zaaranżowanej konferencji prasowej dziennikarz  zadaje Tomkowi Kłosowi pytanie  – ”I co teraz?” Sportowiec odpowiada – „Spokojna głowa” i wskazuje na napis na koszulce – „Dziękuję Pani Goździkowa.” Spoty będzie można zobaczyć w wybranych stacjach ogólnopolskich od końca maja do zakończenia mundialu.

- Decyzja trenera Janasa zmieniła koncepcję kampanii reklamowej Etopiryny, ale przede wszystkim wywołała prawdziwą wrzawę w mediach, wśród kibiców i obserwatorów. Ukazało się wiele publikacji i komentarzy na temat piłkarzy biorących udział w kampaniach reklamowych. W każdej wymieniano reklamowany produkt. Zaistniała sytuacja spowodowała, że więcej niż dotychczas mówi się o promowanych produktach.  „Teraz już chyba cała Polska wie, że na ból głowy – Etopiryna” – cieszy się Filip Wołowski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tomasz Kłos w nowej reklamie leku Etopiryna

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl