Tomasz Kordowski specjalistą ds. public relations w PR time

Tomasz Kordowski dołączył do agencji PR time, obejmując stanowisko specjalisty ds. public relations. Wcześniej przygotowywał projekty PR dla firm z branży healthcare i FMCG oraz organizacji pozarządowych.

Wojtas Tomasz
Wojtas Tomasz
Udostępnij artykuł:

Jako specjalista ds. public relations w PR time Tomasz Kordowski odpowiada za wsparcie bieżących projektów PR agencji. Pracuje w zespole obsługującym głównych klientów firmy.

Wcześniej przez dwa lata Kordowski realizował projekty z zakresu PR produktowego i korporacyjnego, w tym również CSR, dla firm z branży healthcare i FMCG oraz organizacji pozarządowych, m.in. Wyeth Polska, Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris i Novartis Poland. Dla ZM Pamso współtworzył kampanię „Zawsze świeże” wpisaną przez FOB do raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” za rok 2008.

Wojtas Tomasz
Autor artykułu:
Wojtas Tomasz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day