SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tomasz Lis na żywo” gromadził 2,1 mln widzów i przyniósł 22,4 mln zł z reklam

Program „Tomasz Lis na żywo” w sezonie 2013/2014 oglądało 2,13 mln widzów, czyli niemal tyle samo osób, ile rok wcześniej. TVP2 w czasie jego emisji była liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 22,42 mln zł.

Tomasz Lis, fot. TVPArticle

W okresie od 2 września ub.r. do 9 czerwca br. średnia widownia programu „Tomasz Lis na żywo”, emitowanego w poniedziałki o 21.45, wyniosła 2,13 mln osób. Przełożyło się to na 17,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 10,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

>>> „Tomasz Lis na żywo” najpopularniejszym programem publicystycznym

Największą widownię w tym roku miało wydanie z 27 stycznia br., które oglądało 3,06 mln widzów. W tym odcinku pokazane zostały przypadki szpitalnych tragedii, których najprawdopodobniej udałoby się uniknąć, gdyby lekarze dobrze wypełniali swoje obowiązki. W programie również była mowa o niedoszłym samobójcy i osobie, która go uratowała, a także o brutalnych atakach na Jerzego Owsiaka.

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

27-01-2014

3 058 606

22,70%

20-01-2014

2 926 596

20,59%

09-12-2013

2 884 436

22,47%


W porównaniu do poprzedniego sezonu widownia programu praktycznie się nie zmieniła. W analogicznym okresie rok wcześniej talk-show TVP2 śledziło bowiem 2,12 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 17,70 proc. oraz 12 proc. (więcej na ten temat).

TVP2 w paśmie emisji audycji Tomasza Lisa była liderem rynku telewizyjnego. W tym czasie drugie miejsce zajął Polsat z wynikiem na poziomie 14,89 proc., nadający wówczas filmy fabularne. Trzeci był TVN (13,64 proc.; „Lekarze”, „Życie bez wstydu”, „Perfekcyjna pani domu”, „Sama słodycz”, „Surowi rodzice” oraz Sekrety chirurgii”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” radziła sobie TVP1 (tylko 4,29 proc.; gł. seriale „Homeland” i „Downton Abbey” oraz filmy). Wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka była dopiero trzecia. Wyprzedziły ją stacje komercyjne: Polsat oraz TVN.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP2 - Tomasz Lis na żywo

2 134 047

17,13%

10,78%

Polsat

1 855 056

14,89%

19,52%

TVN

1 699 781

13,64%

15,20%

TVP1

534 983

4,29%

3,24%


Wpływy z reklam emitowanych przed i po programie w sezonie 2012/2013 wyniosły 22,42 mln zł. W porównaniu do poprzedniego sezonu wzrosły one o ok. 2,12 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Nowe odcinki programu Tomasza Lisa będą emitowane w TVP2 od początku września br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tomasz Lis na żywo” gromadził 2,1 mln widzów i przyniósł 22,4 mln zł z reklam

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bild fakt
redaktor naczelny Newsweek czyli Faktu -bis inaczej Bild wydawanego na lepszym papierze na licencji przez Springera idola syjonizmu czyli smieciowego wydawce prasy dla motłochu w publicznej telewizji pierze puste głowy polactwu swoja propaganda udajc tzw dziennikarza za co dostaje odznaczenia tzw panstwowe
odpowiedź
User
antyFoksio
W PRL też była dużą oglądalność i ordery dla pseudodziennikarzy, klakierów władzy.
odpowiedź
User
ola
Ten program jest zenujaco slaby, brak mu jakiegokolwiek pomyslu na progres. Bicie tej samej piany od lat za gruba kase dla Lisa i spolki. Zenada..
odpowiedź