SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Tomasz Lis na żywo” stracił widzów, hitem debata o krzyżu

W sezonie jesiennym program “Tomasz Lis na żywo” oglądało mniej widzów niż rok wcześniej, ale talk-show nadal zapewniał Dwójce pozycję lidera. Najwięcej oglądających zgromadził odcinek o obecności krzyża w Sejmie.

“Tomasz Lis na żywo” stracił widzów, hitem debata o krzyżu

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność odcinków “Tomasz Lis na żywo” nadawanych od 5 września do 19 grudnia br. wyniosła 2,52 mln widzów, co dało stacji 20,77 proc. udziału w 4+. Znacznie niższy był udział talk-show w grupie komercyjnej 16-49, gdzie wyniósł 13,58 proc. Widownia programu był nieco mniejsza niż w analogicznym okresie ub.r., gdy magazyn śledziło 2,64 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 21,51 proc. i 13,76 proc.

Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 17 października br., w którym posłowie oraz eksperci  dyskutowali na temat obecności krzyża w sali plenarnej Sejmu. Przyciągnęło ono przed telewizory 3,4 mln osób. Na drugim miejscu uplasował się słynny już wywiad Lisa z Jarosławem Kaczyńskim, który został obejrzany 2,96 mln widzów.

>>> TVP zapewnia: Tomasz Lis zostaje w Dwójce

TVP 2 w czasie emisji talk-show Tomasz Lisa (poniedziałki 21.45) pozostała liderem rynku wśród wszystkich widzów. Drugie miejsce z udziałem na poziomie 20,40 proc. zajął Polsat, nadający w tym czasie filmy fabularne. Trzeci był TVN (16,92 proc.; “Milion w minutę”, “Hdw3D”, “Mentalista”), a czwarta - Jedynka (8,16 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVP 2 była dopiero na trzeciej pozycji za Polsatem i TVN.

Wpływy reklamowe z 16 odcinków jesiennej serii programu wyniosły 11,2 mln zł. Dla porównania, nadawana rok temu edycja przyniosła 10,6 mln zł (dane cennikowe netto bez rabatów). Z danych wynika, że audycję Tomasza Lisa śledzą najchętniej kobiety, widzowie po 50. roku życia oraz mieszkańcy małych i średnich miast.

>>> Jan Pospieszalski co tydzień gromadzi 440 tys. widzów

Kolejne odcinki programu „Tomasz Lis na żywo” nadawane będą w zimowej ramówce TVP 2.


Top odcinków “Tomasz Lis na żywo”

Lp. Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR %
1 17-10-2011 3 398 262 19,70%
2 03-10-2011 2 951 627 17,40%
3 21-11-2011 2 791 912 14,43%
4 28-11-2011 2 729 467 15,12%
5 19-12-2011 2 722 331 13,01%
6 07-11-2011 2 692 526 15,09%
7 10-10-2011 2 687 717 13,38%
8 24-10-2011 2 621 219 15,62%
9 12-12-2011 2 614 576 12,70%
10 26-09-2011 2 439 369 14,82%



Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 2 – TLNŻ 2 518 758 20,77% 13,58%
Polsat 2 474 222 20,40% 27,08%
TVN 2 052 593 16,92% 17,94%
TVP 1 989 095 8,16% 7,19%


Profil widowni talk-show

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 37,29% 77
Kobiety 62,71% 121
Wiek  4-9 0,59% 10
 10-15 1,37% 20
16 - 19 1,04% 19
20 - 24 1,39% 18
25 - 29 4,29% 48
30 - 34 5,28% 64
35 - 39 6,50% 88
40 - 44 4,98% 78
45 - 49 6,55% 95
50 - 54 11,26% 140
55 - 59 10,69% 138
60 46,06% 228
Wlk. miasta Wieś 37,02% 95
< 50 tys. 27,72% 115
50-100 tys. 9,44% 110
100-200 tys. 7,92% 98
> 200 tys. 17,89% 89
Zawód Top management 7,82% 90
Pracownicy średniego szczebla 13,86% 92
Pracownicy fizyczni i rolnicy 13,67% 68
Emeryci 55,16% 215
Inni 9,48% 31
Wykształcenie Podstawowe 48,29% 107
Średnie 32,55% 110
Wyższe 17,19% 137
Inne 1,96% 15


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Tomasz Lis na żywo” stracił widzów, hitem debata o krzyżu

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kix
Gadające łby najlepiej wychodzą tym, którzy swoje wzorce jaksięrobitiwi czerpali z chamerykanskiej telewizji :-) posadzic paru baranów i niech sie trykaja na oczach kamer, też mi telewizja:-) ???? to tendencja dołująca będzie :-)
8 8
odpowiedź
User
Zyka
Czyli stare tumany wiejskie najchętniej oglądają tow. Lisa ? Trzeba przyznać że to świetna grupa targetowa, chyba Tomuś będzie musiał zacząć farbować sobie włosy dla lepszego efektu...
8 8
odpowiedź
User
Daredevil
Po raz kolejny okazuje się, że lisa-chytrusa najchętniej oglądają tzw. mohery.
8 8
odpowiedź
User
Lisie "programy"
"programy Tomasza Lisa to wyjątkowej "klasy" tandeta i badziewie :#
co robi Lis Tomasz w mediach ?
tomasz lisz w mediach robi kasę a reszta to jest coś co mu wisi temu DYLETANTOWI I KRETYNOWI MEDIALNEMU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8 8
odpowiedź
User
czytelnik
Tyle jest b.dobrych dziennikarzy i dziwimy się, że dwójka taką miernotę na siłę utrzymuje .
8 8
odpowiedź