Tomasz Niewiński, Paweł Przybysz i Piotr Kozicki: ze Ströer Digital Media do Selectivv Mobile House

Firma Selectivv Mobile House zajmująca się pozyskiwanie i analizą danych użytkowników urządzeń przenośnych powiększa dział sprzedaży. Pracę w nim rozpoczęli Tomasz Niewiński, Paweł Przybysz i Piotr Kozicki związani wcześniej z biurem reklamy Ströer Digital Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Tomasz Niewiński, Paweł Przybysz i Piotr Kozicki: ze Ströer Digital Media do Selectivv Mobile House
Od lewej: Tomasz Niewiński, Paweł Przybysz i Piotr Kozicki

Tomasz Niewiński obejmie w Selectivv Mobile House stanowisko director of business development. Będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży na rynku polskim. Z branżą digital związany jest od 2007 roku. W swojej karierze zajmował się rozwojem nowych produktów, projektów wykorzystujących analizę danych oraz dostosowaniem oferty do wymagań rynku. Ma doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedaży. Jest ekspertem w obszarze negocjacji i obsługi największych domów mediowych w Polsce jak i współpracy z klientami bezpośrednimi.

Przez ostatnie trzy lata był związany z firmą Ströer Digital Media, gdzie odpowiadał za zarządzanie sprzedażą oraz stabilizację, rozwój i monetyzację zakupionych sieci reklamy internetowej (Evolution Media Net, Advice,  Stroer Digital Media). Wcześniej pracował  jako dyrektor ds. reklamy internetowej w Infor Biznes(gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl, infor.pl), gdzie odpowiadał m. in. za integrację produktów i stworzenie wspólnego biura reklamy.

Paweł Przybysz obejmie w Selectivv Mobile House funkcję business development managera i będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży, negocjacje i obsługę nowych oraz obecnych klientów spółki. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i współpracy z największymi domami mediowymi w Polsce.

W Ströer Digital Media pracował na stanowisku agency sales managera i kierował zespołem odpowiedzialnym za obsługę, budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji z największymi grupami mediowymi w Polsce (Magna, Vivaki, PHD). Przez 8 lat pracował w sieci AdVice na stanowisku key account managera, gdzie odpowiadał za rozwój sprzedaży oraz brał udział w tworzeniu strategii firmy. W sieci Adnet zajmował się projektami specjalnymi w pierwszych serwisach społecznościowych w Polsce takimi jak:  grono.net i nasza-klasa.pl.

Piotr Kozicki, podobnie jak Paweł Przybysz, obejmie w Selectivv stanowisko business development managera. W strukturach firmy będzie odpowiedzialny za obsługę nowych i obecnych klientów, negocjacje  oraz  rozwój sprzedaży.

Z branżą mediów związany jest od 2008 roku. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży powierzchni reklamowych i współpracy z klientami. Przed dołączeniem do zespołu Selectivv pracował przez prawie 2 lata jako senior sales manager w Ströer Digital Media. Jest współtwórcą modelu sprzedaży dla platform e-commerce. Był odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie systemu, który aktualnie obsługuje największe marki modowe. Wcześniej pracował w Infor Biznes na stanowisku key account managera.  Współtworzył projekty i obsługiwał takie marki jak:  Orange, Citi, Visa, Biedronka, Mercedes, Lexus Toyota, Peugeot, Citroen. Doświadczenie sprzedażowe zdobywał pracując dla rozgłośni regionalnej RDC, w działach sprzedaży agencyjnej Polska Press Grupa oraz w wydawnictwach dla profesjonalistów (m.in. Wolters Kluwer Polska).

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji