SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Opiela nowym szefem Valkea Media. Firma stawia na internet i mobile

Tomasz Opiela objął stanowisko chief executive officera w grupie Valkea Media. Przejął obowiązki Moniki Stawickiej, która będzie w firmie pracować nad nowymi projektami.

Tomasz Opiela

Tomasz Opiela

- W przyszłym roku naszym celem będzie rozbudowa platform internetowych własnych tytułów oraz rozwój ich wersji mobilnych. Będziemy też bardzo mocno stawiać na rozwój projektów dla klientów, korzystając z szerokich kompetencji, jakie zdobyliśmy w czasie budowania działów custom publishing, social media i events - mówi Tomasz Opiela - Kreatywne pomysły łączące online z offline’em to kierunek, na który stawiamy - podkreśla.

Dotychczasowa dyrektor zarządzająca Valkea Media Monika Stawicka pozostaje w firmie i będzie pracować nad nowymi projektami. Na razie spółka nie ujawnia szczegółów na ten temat.

Tomasz Opiela z Valkea Media związany jest od 2007 roku. Dotychczas sprawował w niej funkcję custom publishing directora oraz social media directora, odpowiadając za budowę tych działów. Wcześniej pracował w DD Media.

Valkea Media jest wydawcą takich magazynów jak „Warsaw Business Journall”, „Book of Lists”, „Aktivist”, „Gaga” i „Warsaw Insider”. Niedawno firma zdecydowała o zakończeniu wydawania miesięcznika „Exklusiv” - treści w nim obecne częściowo pojawią się w odświeżonym „Aktiviście” (więcej na ten temat). Spółka prowadzi także działy zajmujące się custom publishingiem, mediami społecznościowymi i eventami.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tomasz Opiela nowym szefem Valkea Media. Firma stawia na internet i mobile

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kadrowy
Tylko kto im to wszstko za darmo zrobi? Ciągle liczą na stażystów, którym pomysły się ukradnie, a zapłaci symboliczną złotówkę?
13 11
odpowiedź
User
nikt wazny
Custom publishing, czyli jak zebrać ochłapy po agencjach reklamowcyh. Znamy, znamy :)
11 9
odpowiedź
User
Nika Ważna
Powiedz to Wielkim USTOM w Zwierciadle, ze to "ochłapy" to tak te usta nadmie, ze padniesz....
11 8
odpowiedź
User
nikt wazny
Nie wątpię;) pamiętam jak kilka lat temu jeden ważny z mediów przekonywał, że custom publishing to przyszłość prasy, a w ogóle do 2012 to wszystko będzie tylko w internecie. Ot, wizjoner :)
10 9
odpowiedź
User
agnieszka c
To bardzo dziwne wydawnictwo ta valkea, płacą grosze, warunki lokalowe fatalne, cała masa dziwnych ludzi na kierowniczych stanowiskach, o których nikt nie wie co naprawdę robią, co potrafią i skąd się wzięli, wśród nich też krąży ten opiela (pewnie gdzieś z podlaskiej wsi pochodzi bo taki blond można znaleźć tylko na dalekiej, głuchej prowincji)
23 10
odpowiedź