SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Rakowski i Aleksandra Piątkowska: z IIBR do Ipsos Loyalty

Tomasz Rakowski i Aleksandra Piątkowska dołączyli do Ipsos Loyalty, części Ipsos specjalizującej się w badaniach satysfakcji i lojalności klientów. Oboje wcześniej pracowali w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych (Grupa Gemius).

Article

Tomasz Rakowski objął w Ipsos Loyalty stanowisko senior project managera, a Aleksandra Piątkowska - research executive. Będą odpowiadać za rozwój biznesu i relacji z klientami oraz realizację projektów badawczych z obszaru customer experience, mobile, badań lojalności, reputacji i mystery shopping.

Rakowski ma 9-letnie doświadczenie w badaniach rynkowych. W ostatnim czasie był kierownikiem zespołu ilościowego w IIBR. Wcześniej pracował w GfK Polonia, gdzie pełnił funkcje kierownika zespołu mystery shopping oraz business development managera w dziale badań usług oraz w TNS. Jest absolwentem psychologii na Uniwersytecie Warszawskim.

Piątkowska w IIBR zajmowała się m.in. badaniami skuteczności kampanii, pre-testami reklam, projektami z zakresu testów konceptów i opakowań oraz projektami z obszaru customer experience. Ma prawie 3-letnie doświadczenie w badaniach marketingowych. Jest absolwentką psychologii na Uniwersytecie Warszawskim.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tomasz Rakowski i Aleksandra Piątkowska: z IIBR do Ipsos Loyalty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl