Tomasz Sawicki: z Isobar Poland do DDB & Tribal

Tomasz Sawicki zaczął pracę jako senior campaign architect w dziale brand innovation agencji reklamowej DDB & Tribal. Poprzednio pracował w Isobar Poland, a wcześniej m.in. w agencjach GPD Advertising, TBWA, SoInteractive, Eura7 i Opcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tomasz Sawicki: z Isobar Poland do DDB & Tribal

W DDB & Tribal do głównych zadań Sawickiego będzie należeć planowanie kampanii internetowych dla McDonald’s. Ponadto będzie brał udział w projektowaniu rozwiązań systemowych, takich jak CRMy i aplikacje mobilne.

Przez ostatni rok Tomasz Sawicki pełnił funkcję strategy plannera w agencji Isobar Poland (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Realizował tam projekty m.in. dla Biedronki, Philips, L’Oreal, Kompanii Piwowarskiej i BMW. Wcześniej pracował na stanowiskach plannerskich w działach strategii agencji GPD Advertising, TBWA, SoInteractive, Eura7 i Opcom.

Ukończył studia w zakresie nauk politycznych na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie i Szkołę Strategii Marki SAR, studiował też socjologię na AGH.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu