SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Sianecki podnosi widownię TVN 24

Nowy program Tomasza Sianeckiego “Ciąg dalszy nastąpił” ogląda w niedzielne popołudnia średnio 290 tys. widzów. To więcej niż kanał TVN 24 gromadził w tym paśmie rok wcześniej, ale mniej niż ogląda wtedy konkurencyjne TVP Info.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla serwisu Wirtualnemedia.pl wynika, że udział TVN 24 w czasie emisji programu (nadawany jest on w niedziele o 13.30) wynosi 2,36 proc. w grupie 4+ i 1,54 proc. w komercyjnej 16-49.

W analogicznym okresie ub.r. informacyjna stacja w tym paśmie miała 170 tys. widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 1,42 proc. i 1,03 proc.

Mimo wzrostu oglądalności, kanał TVN 24 przegrywa w czasie emisji “Ciąg dalszy nastąpił” ze stacją TVP Info, która gromadzi wtedy 340 tys. oglądających.

Program Tomasza Sianeckiego powtarzany jest w soboty o 21.00. Dotychczas pokazano tam dwa odcinki magazynu – ich widownia wyniosła 210 tys. osób.

Z danych telemetrycznych wynika, że “Ciąg dalszy nastąpił” oglądają głównie kobiety, widzowie między 35. a 44. rokiem życia i po pięćdziesiątce, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

W magazynie Tomasz Sianecki wraca do wydarzeń, które miały miejsce dokładnie 10 lat temu. W  programie prezentowane są archiwalne fragmenty materiałów z “Faktów”, autorzy pokazują także, jaki był ciąg dalszy głośnych dekadę temu spraw.


Oglądalność “Ciąg dalszy nastąpił” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
16-01-2011343 7732,86%2,33%
23-01-2011254 7862,12%1,21%
30-01-2011265 6172,12%1,12%
Średnia287 9852,36%1,54%


Widownia konkurencji w czasie emisji programu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP Info340 3192,79%1,62%
TVN 24 – Ciąg dalszy nastąpił287 9852,36%1,54%


Widownia sobotnich powtórek

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
22-01-2011181 5991,20%0,60%
29-01-2011231 1561,54%1,31%
Średnia206 3331,37%0,96%


Profil widowni “Ciąg dalszy nastąpił”

 ADH %AFF
PłećMężczyźni43,26%90
Kobiety56,74%109
Wiek 4-91,20%20
 10-150,06%1
16 - 190,36%6
20 - 241,14%15
25 - 292,90%33
30 - 341,42%17
35 - 397,66%104
40 - 448,29%129
45 - 494,74%69
50 - 5411,20%139
55 - 5921,35%275
6039,69%197
Wlk. miastaWieś6,80%17
< 50 tys.37,48%156
50-100 tys.20,60%240
100-200 tys.12,01%149
> 200 tys.23,11%115
ZawódTop management10,73%124
Pracownicy średniego szczebla27,06%180
Pracownicy fizyczni i rolnicy8,32%42
Emeryci45,13%176
Inni8,76%29
WykształceniePodstawowe34,35%76
Średnie45,71%155
Wyższe18,68%149
Inne1,25%10


 

Dołącz do dyskusji: Tomasz Sianecki podnosi widownię TVN 24

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomaszek
Po tych "sondażach" widać że Tomaszek to taki pieszczoch - bawidamek .....moherowych beretów :P :D
No właściwie z papuchy to taki słodziutki niuniek :P
Czyli Tomaszek podbiera widownie Tadziowi z Torunia :P :D
odpowiedź
User
Gembal
Nie jest trudno podnieść widownię telewizji informacyjnej w środku niedzieli.
odpowiedź
User
dd
program zapowiadal sie bardzo ciekawie, niestety okazal sie strasznie denny, tabloidowy i malo powazny
odpowiedź