Tomasz Szurawski przeszedł z Gremi do Infor Biznes

Tomasz Szurawski, były dyrektor działu marketingu korporacyjnego w Gremi Business Communications, od kwietnia br. pracuje jako dyrektor ds. projektów B2B w Infor Biznes, wydawcy „Dziennika Gazety Prawnej”. To nowa funkcja w firmie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Tomasz Szurawski przeszedł z Gremi do Infor Biznes
Tomasz Szurawski

Szurawski nadzoruje bezpośrednio dział konferencji. Do jego obowiązków należy rozwój oferty, koordynacja realizacji oraz wsparcie sprzedaży produktów konferencyjnych oraz projektów specjalnych skierowanych do klientów biznesowych.

Tomasz Szurawski od maja ub.r. był dyrektorem działu marketingu korporacyjnego w Gremi Business Communications, zarządzając ostatnio działem realizacji projektów specjalnych (więcej na ten temat).

Wcześniej, w latach 2001-2013, związany był z wydawnictwem Ringier Axel Springer Polska, gdzie zajmował się m.in. działaniami PR i CSR, komunikacją wewnętrzną i korporacyjną, promocją produktową, event marketingiem oraz sprzedażą B2B. Jest absolwentem Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji