Tomasz Teodorczyk dyrektorem programowym A+E Networks na Europę Środkowo-Wschodnią

Tomasz Teodorczyk dołączył do zespołu A+E Networks UK i objął stanowisko dyrektora ds. programowych i marek na Europę Środkowo-Wschodnią.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
8 komentarzy
Tomasz Teodorczyk dyrektorem programowym A+E Networks na Europę Środkowo-Wschodnią
Tomasz Teodorczyk

Teodorczyk odpowiada za wszystkie działania programowe i marketingowe A+E Networks w Polsce i na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Do jego zadań należy rozwijanie strategii programowej, komunikacyjnej i cyfrowej dla kanałów History, CI Polsat, H2 oraz Lifetime.

Tomasz Teodorczyk będzie podlegał Izabelli Wiley, dyrektor generalnej A+E Networks UK na Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią. Stanowisko dyrektora ds. programowych i marek zajmował wcześniej Paweł Heba - od stycznia br. odpowiada za strategię kontentową w platformie Showmax.

Ostatnio Tomasz Teodorczyk pracował w centrali firmy Red Bull w Austrii. W przeszłości był dyrektorem kanałów dokumentalnych w Discovery Polska oraz regionalnym menedżerem ds. kanałów AXN na Europę Centralną w Sony Pictures Entertainment. Był też związany m.in. z Polkomtelem i wydawnictwem Axel Springer.

Komentarze (8)
Badi_Badi
8 lat temu

rekomenduję :)

kris
8 lat temu

Swietny gosc, to super dobry ruch dla kanalow! Tomasz gratulacje!

Iwona
8 lat temu

Tomek, dawaj czadu! Gratulacje!

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji