SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Zimoch w sportowych reklamach szkolnej promocji Lidla (wideo)

Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła kampanię reklamową z udziałem dziennikarza sportowego Tomasza Zimocha. W akcji promowana jest oferta artykułów szkolnych. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe GPD Agency, Havas Media i 24/7 Communication.

W kampanii prezentowane są różnorodne artykuły szkolne: zarówno przybory do zajęć, jak też ubrania dla dzieci. Oferta promocyjna została wprowadzona z początkiem sierpnia.

Spoty radiowe z udziałem Tomasza Zimocha są utrzymane w konwencji relacji sportowych: dziennikarz pełnym emocji głosem opisuje promowane produkty. Reklamy od weekendu są emitowane w różnych rozgłośniach ogólnopolskich (z oferty Polskiego Radia i nadawców prywatnych).

Kampania jest też prowadzona m.in. w telewizji i internecie, gdzie pokazywane są spoty bez udziału Tomasza Zimocha. Za obsługę marketingową Lidl Polska odpowiadają GPD Agency (kreacja i produkcja reklam), Havas Media (planowanie i zakup mediów) oraz 24/7 Communication (działania public relations).

Jak poinformowało portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Lidl Polska, głos Tomasza Zimocha pojawi się też w spotach radiowych żywności, m.in. owoców i warzyw dostępnych w ramach „Ryneczku Lidla” oraz tygodnia kuchni hiszpańskiej i portugalskiej Sol&Mar. Reklamy z głosem dziennikarza będą emitowane do końca sierpnia.

- Ekspresyjne wypowiedzi Tomasza Zimocha powszechnie kojarzone są ze sportowymi emocjami jak również ze zdrowym, sportowym stylem życia, dlatego też są one pozytywnie odbierane przez naszych klientów - informuje Lidl Polska.

Cztery lata temu, przed i w czasie Euro 2012, w kampanii reklamowej Lidla brał udział Jacek Gmoch. Od września ub.r. w reklamach artykułów spożywczych w Lidlu występują Dorota Wellman i Karol Okrasa, razem ze zmieniającymi się co tydzień gośćmi. Wcześniej przez trzy lata sieć dyskontów była promowana przez Karola Okrasę i Pascala Brodnickiego.

Na początku czerwca br. Tomasz Zimoch po ponad 35 latach pracy odszedł z Polskiego Radia, po tym jak został odsunięty od obowiązków po krytycznych wypowiedziach w wywiadzie prasowym o ostatnich zmianach w firmie. W czasie Euro 2016 miał swoje programy w TVN24 i Radiu ZET, z tym drugim nadawcą będzie też współpracował podczas igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro.

Cztery lata temu dziennikarz wziął udział w kampanii reklamowej piwa Tyskie związanej z igrzyskami olimpijskimi.

Według danych Kantar Media od stycznia do maja br. cennikowe wydatki reklamowe Lidl Polska w mediach pozainterentowych wyniosły 225,5 mln zł, o 10,6 proc. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Tomasz Zimoch w sportowych reklamach szkolnej promocji Lidla (wideo)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maciej konserwatywny
Ech, Tomasz, Tomasz... Komentował tak świetnie i porywająco mecze w Polskim Radiu, zawsze lubiłem tych relacji sportowych w jego wykonaniu słuchać (wyłączony dźwięk w telewizorze i włączone radio to było częste zjawisko przy oglądaniu meczów), i musiał skończyć na udziale w reklamie... :( Ale sam sobie jest winien, sam się niejako poprosił o to, żeby go wyrzucono z Polskiego Radia. Żadna firma, ani publiczna, ani prywatna, nie będzie tolerowała tego, że pracownik publicznie opluwa firmę, w której pracuje. A tak zrobił Tomasz Zimoch, porównując w wywiadzie prasowym Polskie Radio do komuny. Byłoby bardzo dziwne, gdyby po czymś tak niesmacznym mógł dalej w Polskim Radiu pracować. Niestety sam wybrał sobie drogę z dala od Polskiego Radia - cóż poradzić, jego wolny wybór.
odpowiedź
User
Tola
wieśniacki
odpowiedź
User
Jarek
On jeszcze reklamuje ogórki na mizerie w Lidlu. Ależ spektakularny upadek gwiazdeczki dziennikarstwa 😀 Po czymś takim on już nigdy nie wróci do normalnego dziennikarstwa. Żadne poważne medium po czymś takim go nie zatrudni
odpowiedź