SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Zimoch w sportowych reklamach szkolnej promocji Lidla (wideo)

Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła kampanię reklamową z udziałem dziennikarza sportowego Tomasza Zimocha. W akcji promowana jest oferta artykułów szkolnych. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe GPD Agency, Havas Media i 24/7 Communication.

Tomasz Zimoch, fot. TVN/Krzysztof Dubiel Article

W kampanii prezentowane są różnorodne artykuły szkolne: zarówno przybory do zajęć, jak też ubrania dla dzieci. Oferta promocyjna została wprowadzona z początkiem sierpnia.

Spoty radiowe z udziałem Tomasza Zimocha są utrzymane w konwencji relacji sportowych: dziennikarz pełnym emocji głosem opisuje promowane produkty. Reklamy od weekendu są emitowane w różnych rozgłośniach ogólnopolskich (z oferty Polskiego Radia i nadawców prywatnych).

Kampania jest też prowadzona m.in. w telewizji i internecie, gdzie pokazywane są spoty bez udziału Tomasza Zimocha. Za obsługę marketingową Lidl Polska odpowiadają GPD Agency (kreacja i produkcja reklam), Havas Media (planowanie i zakup mediów) oraz 24/7 Communication (działania public relations).

Jak poinformowało portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Lidl Polska, głos Tomasza Zimocha pojawi się też w spotach radiowych żywności, m.in. owoców i warzyw dostępnych w ramach „Ryneczku Lidla” oraz tygodnia kuchni hiszpańskiej i portugalskiej Sol&Mar. Reklamy z głosem dziennikarza będą emitowane do końca sierpnia.

- Ekspresyjne wypowiedzi Tomasza Zimocha powszechnie kojarzone są ze sportowymi emocjami jak również ze zdrowym, sportowym stylem życia, dlatego też są one pozytywnie odbierane przez naszych klientów - informuje Lidl Polska.

Cztery lata temu, przed i w czasie Euro 2012, w kampanii reklamowej Lidla brał udział Jacek Gmoch. Od września ub.r. w reklamach artykułów spożywczych w Lidlu występują Dorota Wellman i Karol Okrasa, razem ze zmieniającymi się co tydzień gośćmi. Wcześniej przez trzy lata sieć dyskontów była promowana przez Karola Okrasę i Pascala Brodnickiego.

Na początku czerwca br. Tomasz Zimoch po ponad 35 latach pracy odszedł z Polskiego Radia, po tym jak został odsunięty od obowiązków po krytycznych wypowiedziach w wywiadzie prasowym o ostatnich zmianach w firmie. W czasie Euro 2016 miał swoje programy w TVN24 i Radiu ZET, z tym drugim nadawcą będzie też współpracował podczas igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro.

Cztery lata temu dziennikarz wziął udział w kampanii reklamowej piwa Tyskie związanej z igrzyskami olimpijskimi.

Według danych Kantar Media od stycznia do maja br. cennikowe wydatki reklamowe Lidl Polska w mediach pozainterentowych wyniosły 225,5 mln zł, o 10,6 proc. więcej niż rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tomasz Zimoch w sportowych reklamach szkolnej promocji Lidla (wideo)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maciej konserwatywny
Ech, Tomasz, Tomasz... Komentował tak świetnie i porywająco mecze w Polskim Radiu, zawsze lubiłem tych relacji sportowych w jego wykonaniu słuchać (wyłączony dźwięk w telewizorze i włączone radio to było częste zjawisko przy oglądaniu meczów), i musiał skończyć na udziale w reklamie... :( Ale sam sobie jest winien, sam się niejako poprosił o to, żeby go wyrzucono z Polskiego Radia. Żadna firma, ani publiczna, ani prywatna, nie będzie tolerowała tego, że pracownik publicznie opluwa firmę, w której pracuje. A tak zrobił Tomasz Zimoch, porównując w wywiadzie prasowym Polskie Radio do komuny. Byłoby bardzo dziwne, gdyby po czymś tak niesmacznym mógł dalej w Polskim Radiu pracować. Niestety sam wybrał sobie drogę z dala od Polskiego Radia - cóż poradzić, jego wolny wybór.
28 15
odpowiedź
User
Tola
wieśniacki
25 10
odpowiedź
User
Jarek
On jeszcze reklamuje ogórki na mizerie w Lidlu. Ależ spektakularny upadek gwiazdeczki dziennikarstwa 😀 Po czymś takim on już nigdy nie wróci do normalnego dziennikarstwa. Żadne poważne medium po czymś takim go nie zatrudni
31 10
odpowiedź
User
Znajomek
Teraz to już tylko kod24
28 9
odpowiedź
User
conf
I tyle są warci tak zwane gwiazdeczki medialne , ktore od kilku dekad grzeja tylek na jednnym stołku:) dostali sie do koryta za komuny, ustawieni i ochraniani przez kolesi, muslacy ze sa najlepsi i niezastąpieni, a gdy rzeczywistość w końcu dopadła to trzeba komentowac do tableta albo garnki w lidlu sprzedawać;)
32 11
odpowiedź