SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomorrow dla Olympus

Dwa projekty marketingowe realizować będzie w tym roku Tomorrow dla Olympus. W związku z powstawaniem sieci sklepów partnerskich Olympus, agencja odpowiada za wizualizację w nich E-systemu. Po raz drugi przygotuje także kampanię wizerunkową dla dyktafonów cyfrowych.

Branding E-systemu
W ramach wizualizacji E-systemu w sklepach partnerskich Olympus Tomorrow zaprojektowało elementy wystroju wnętrz: kasetony, materiały POS, naklejki na podłogę, gabloty, ścianki oraz banery. E-system to pierwszy na świecie system lustrzanek zaprojektowanych na potrzeby fotografii cyfrowej. Połączony jest z serią specjalistycznych szkoleń dla sprzedawców.

Agencja odpowiada również za koordynację produkcji poszczególnych materiałów.

Dyktafony po raz drugi
W połowie października rozpocznie się kolejna kampania wizerunkowa dyktafonów cyfrowych marki Olympus. Podobnie jak w roku ubiegłym Tomorrow przygotowało kreację oraz zaplanowało media. Projekt kierowany jest do studentów. Kampanię wzmacniać będą akcje ambientowe oraz działania PR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tomorrow dla Olympus

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl