SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Top 20 dwutygodników w Polsce: „Przyjaciółka” liderem

W rankingu średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników liderem była poradnikowa „Przyjaciółka”, a na podium znalazły się jeszcze takie pisma jak „Tina” i „Party”. Top 21 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Top 20 dwutygodników w Polsce: „Przyjaciółka” liderem

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika poradnikowego dla pań „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w styczniu 2013 roku wyniosła 460 650 egz. i w porównaniu do stycznia 2012 roku była niższa o 14,56 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajęła konkurencyjna „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 17,83 proc. do 434 993 egz.

Z czwartego na trzecie miejsce awansował najpopularniejszy magazyn people, czyli „Party” (Edipresse Polska), którego wynik w analizowanym okresie spadł o 6,70 proc. do poziomu 404 100 egz.

Czwarte miejsce zajął najpopularniejszy dwutygodnik telewizyjny - „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer). W styczniu 2013 roku pismo to sprzedawało się w średniej liczbie 362 351 egz. i zajmowało pozycję piątą. W stosunku do analogicznego miesiąca poprzedniego roku jego wynik zmalał o 10,12 proc.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po cztery pozycje zajęły dwutygodniki poradnikowe dla pań oraz pisma z segmentu people. Ponadto w top 10 znalazły się jeszcze dwa dwutygodniki telewizyjne.

Wirtualnemedia.pl styczeń
ZKDP 2013 2012
Tytuł Średni nakład jednorazowy Rozpow. płatne razem Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Rozpow. płatne razem Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 538347 460650 460650 618145 539123 539123
Tina 504932 434993 434993 627434 529405 529405
Party Życie Gwiazd 537260 404157 404100 520600 433124 433124
Tele Świat 512409 362351 362351 552606 403162 403162
Naj 364070 321505 321505 - - -
Show 509925 301073 301073 556631 438281 438281
Flesz Gwiazdy & Styl 340370 257709 257225 432582 332708 332708
Viva 348451 253661 253661 407874 317304 317304
Pani Domu 292820 245974 245883 385541 323424 323424
TV14 314952 231480 231480 290272 205799 205799
Grazia 459248 228312 228162 - - -
Z Życia Wzięte 360110 209899 209899 397500 243577 243577
Świat Seriali 302374 192533 192533 339974 231095 231095
Gala (dwutygodnik) 238323 159663 159663 152500 81275 81275
Bravo 221643 129332 129332 246064 168972 168972
Sukcesy i Porażki 205000 120125 120125 218060 131535 131535
Takie jest Życie 206653 98453 98453 241300 143384 143384
Relaks 174961 96429 96429 221979 116758 116758
Bravo Sport 129718 92718 92718 134977 96830 96830
Ekran TV 119715 81394 81394 107207 71182 71182
Kaczor Donald 45000 25792 25792 - - -
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Top 20 dwutygodników w Polsce: „Przyjaciółka” liderem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bzduryztonsury
Po języku wnoszę, że mam przyjemność z Edwardem de Vere, 17. hrabią Oksfordu...
11 9
odpowiedź
User
Magdalena
Szanowni Państwo, miło byłoby, gdyby ktoś zwracał uwagę, co publikuje. jak to możliwe, że rozpowszchnianie płatne jest wyższe niż nakład??? Poza tym, jaki jest sens publikowania danych dwutydodników łącznie skoro jedyne, co je łączy to periodyczność???
9 10
odpowiedź
User
rh minus
@Do nakładu dodaje się sprzedaż wydania internetowego. I tyle.
8 8
odpowiedź