Sopocki festiwal TVN z nową oprawą graficzną

Top of the Top Sopot Festival, coroczne wydarzenie organizowane przez Festival Group i transmitowane przez telewizję TVN, zmienia oprawę graficzną. Organizatorzy na kilka tygodni przed startem imprezy zaprezentowali właśnie nowy logotyp.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Sopocki festiwal TVN z nową oprawą graficzną

Top of the Top Sopot Festival rusza już 19 sierpnia. Impreza organizowana w słynnej Operze Leśnej w Sopocie potrwa cztery dni, w trakcie których na scenie wystąpią największe gwiazdy rodzimej branży muzycznej. Codziennie koncerty będzie transmitował TVN.

Organizatorzy festiwalu zdecydowali się na zmianę logotypu imprezy.

– Nie przechodzimy pełnego rebrandingu, stawiamy jednak na nową oprawę graficzną – mówi Marcin Perzyna, prezes Festival Group, produkującego Top of the Top Sopot Festival. – Mamy poczucie, że nadszedł już czas na jej odświeżenie i unowocześnienie – dodaje. 

Nowy logotyp Top of the Top Sopot Festival  Logotyp, zawierający dotychczas różową gwiazdę z kołem przypominającym płytę winylową, zastąpiono czterema nachodzącymi na siebie kołami o mocno nasyconych kolorach. Zarówno w poprzednią, jak i aktualną grafikę, wpisano nazwę festiwalu, jednak w nowej wersji zmianie uległ także font. Całość ma korespondować z charakterem Top of the Top Sopot Festival, którego jedną z głównych idei jest prezentowanie niemalże pełnego spektrum muzycznego.

Logo Top of the top festival

– W tym roku podczas wydarzenia wystąpią zarówno najbardziej znane obecnie gwiazdy, jak Zalewski, Kwiat Jabłoni czy Kaśka Sochacka, jak i zupełnie początkujący artyści walczący o Bursztynowego Słowika, między innymi Zalia i Paula Biskup. Na tej samej scenie pojawią się legendy polskiej muzyki – Ewa Bem, Andrzej Dąbrowski czy Halina Frąckowiak, nowością tej edycji będzie zaś koncert dedykowany początkom polskiej sceny hip-hopowej we współpracy z orkiestrą symfoniczną: wystąpią między innymi Paktofonika, Kaliber 44 czy O.S.T.R. – podkreśla Marcin Perzyna.  Nowa oprawa graficzna festiwalu została przygotowana przez RazorlightSTUDIO.  Producentem Top of the Top Sopot Festival jest firma Festival Group, współorganizatorem Bałtycka Agencja Artystyczna BART/Opera Leśna, a całość zostanie zrealizowana przy pomocy finansowej Miasta Sopotu.

W poprzednim roku Top of the Top Sopot Festival oglądało średnio 1,16 mln widzów, czyli o 170 tys. mniej niż rok wcześniej. To zaś przełożyło się na 11,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Największą popularnością cieszył się trzeci dzień imprezy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade