Sopocki festiwal TVN z nową oprawą graficzną

Top of the Top Sopot Festival, coroczne wydarzenie organizowane przez Festival Group i transmitowane przez telewizję TVN, zmienia oprawę graficzną. Organizatorzy na kilka tygodni przed startem imprezy zaprezentowali właśnie nowy logotyp.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Sopocki festiwal TVN z nową oprawą graficzną

Top of the Top Sopot Festival rusza już 19 sierpnia. Impreza organizowana w słynnej Operze Leśnej w Sopocie potrwa cztery dni, w trakcie których na scenie wystąpią największe gwiazdy rodzimej branży muzycznej. Codziennie koncerty będzie transmitował TVN.

Organizatorzy festiwalu zdecydowali się na zmianę logotypu imprezy.

– Nie przechodzimy pełnego rebrandingu, stawiamy jednak na nową oprawę graficzną – mówi Marcin Perzyna, prezes Festival Group, produkującego Top of the Top Sopot Festival. – Mamy poczucie, że nadszedł już czas na jej odświeżenie i unowocześnienie – dodaje. 

Nowy logotyp Top of the Top Sopot Festival  Logotyp, zawierający dotychczas różową gwiazdę z kołem przypominającym płytę winylową, zastąpiono czterema nachodzącymi na siebie kołami o mocno nasyconych kolorach. Zarówno w poprzednią, jak i aktualną grafikę, wpisano nazwę festiwalu, jednak w nowej wersji zmianie uległ także font. Całość ma korespondować z charakterem Top of the Top Sopot Festival, którego jedną z głównych idei jest prezentowanie niemalże pełnego spektrum muzycznego.

Logo Top of the top festival

– W tym roku podczas wydarzenia wystąpią zarówno najbardziej znane obecnie gwiazdy, jak Zalewski, Kwiat Jabłoni czy Kaśka Sochacka, jak i zupełnie początkujący artyści walczący o Bursztynowego Słowika, między innymi Zalia i Paula Biskup. Na tej samej scenie pojawią się legendy polskiej muzyki – Ewa Bem, Andrzej Dąbrowski czy Halina Frąckowiak, nowością tej edycji będzie zaś koncert dedykowany początkom polskiej sceny hip-hopowej we współpracy z orkiestrą symfoniczną: wystąpią między innymi Paktofonika, Kaliber 44 czy O.S.T.R. – podkreśla Marcin Perzyna.  Nowa oprawa graficzna festiwalu została przygotowana przez RazorlightSTUDIO.  Producentem Top of the Top Sopot Festival jest firma Festival Group, współorganizatorem Bałtycka Agencja Artystyczna BART/Opera Leśna, a całość zostanie zrealizowana przy pomocy finansowej Miasta Sopotu.

W poprzednim roku Top of the Top Sopot Festival oglądało średnio 1,16 mln widzów, czyli o 170 tys. mniej niż rok wcześniej. To zaś przełożyło się na 11,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Największą popularnością cieszył się trzeci dzień imprezy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia