SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TOPtrendy 2008 z najwyższą widownią w historii

Zorganizowany w miniony weekend przez Polsat Sopot TOPtrendyFestiwal 2008 miał największą oglądalność spośród wszystkichdotychczasowych sześciu edycji imprezy. Na reklamach wyemitowanychwokół trzech dni festiwalu stacja zarobiła prawie 7 mln zł.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, iż TOPtrendy 2008oglądało średnio 2,56 mln widzów, co dało emitującemu imprezęPolsatowi 25,95 proc. udziału w grupie 4+ i 27,97 proc. wkomercyjnej 16-49.

Największą popularnością cieszył się nadany w niedzielę, po razpierwszy na żywo Kabareton, który trzeciego dnia imprezy obejrzało3,86 mln osób przy udziale w rynku na poziomie 36,19 proc.

Średnia widownia piątkowego koncertu Top i recitalu T.Lovewyniosła 2,16 mln widzów (udział 23,86 proc.), a sobotni koncertTrendy i jubileusz Krzysztofa Krawczyka przyciągnęły przedtelewizory przeciętnie 1,7 mln osób (udział 16,95 proc.)

TOPTRENDY
Wszyscy4+
16-49
2008StartKoniecAMRSHR %SHR %






04.07.2008
T. LOVE00:0101:07704 94917,30%19,30%
TOP22:0523:402 699 07728,62%28,34%
TOP20:5821:442 985 82922,86%22,23%
TOP20:0020:422 503 32421,29%21,89%
średnia

2 157 31723,86%24,10%






05.07.2008
TRENDY23:3600:291 007 19516,16%16,92%
TRENDY22:1123:221 495 98613,84%13,27%
KRZYSZTOFKRAWCZYK21:0821:542 508 19620,05%16,41%
KRZYSZTOFKRAWCZYK20:0820:521 977 97918,16%16,84%
średnia

1 697 50716,95%15,53%






06.07.2008
KABARETON23:5100:232 763 75852,55%60,38%
KABARETON22:0823:364 047 87339,32%45,07%
KABARETON21:0521:554 239 29631,75%38,85%
KABARETON20:0920:593 860 97432,40%38,12%
średnia

3 856 42536,19%42,93%






ŚREDNIA

2 561 14725,95%27,97%


Średnio w czasie emisji całego festiwalu Polsat był liderem rynkutelewizyjnego. Na drugim miejscu znalazła się TVP 1 (średnio 2,1mln widzów), a dalej uplasowały się TVP 2 (1,73 mln) i TVN (1,19mln).


Wszyscy4+
StacjaAMRSHR %
Polsat - TopTrendy2 561 14725,95%
TVP 12 100 04721,18%
TVP 21 734 27617,49%
TVN1 193 80112,04%


Tegoroczny festiwal pokonał w oglądalności imprezę sprzed dwóchlat, która do tej pory miała największą widownię spośród wszystkichedycji TOPtrendy - oglądało ją średnio 2,37 mln osób przy udziale wrynku wynoszącym 21,31 proc.

- Bardzo nas cieszy, że rosnące zaufanie widzów jak i sponsorówfestiwalu dają solidne podstawy do jego rozwoju. Jest to ogromnysukces całego zespołu pracującego przy festiwalu - komentujeMirosław Błaszczyk, prezes Telewizji Polsat.



Wszyscy4+
16-49
DataKoncertAMRSHR %SHR%
10-06-2007CYGANERIA i WILKI965 50121,04%19,88%
10-06-2007CYGANERIA i WILKI2 525 84820,43%19,11%
09-06-2007TRENDY1 936 30816,85%18,87%
08-06-2007TOP2 619 30726,62%31,99%
08-06-2007TOP2 520 17022,34%27,50%
2007ŚREDNIA2 219 80820,72%22,86%





2006średnia2 374 23721,31%24,99%
2005średnia2 351 69722,55%27,25%
2004średnia1 424 12213,53%14,74%
2003średnia1 890 99817,07%19,65%


Wpływy z reklam wyemitowanych wokół tegorocznej muzycznej imprezyPolsatu wyniosły 6,9 mln zł (dane cennikowe bez uwzględnieniarabatów).

Festiwal TOPtrendy 2008 przyciągnęły przed telewizory główniekobiety, widzów w wieku powyżej 30 roku życia, mieszkańców średnichi dużych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym iśrednim.



AFFADH %
PłećMężczyźni8842,40%

Kobiety11157,60%
Wiek4- 9342,14%

10-15503,79%

16 - 19613,78%

20 - 24544,75%

25 - 29776,59%

30 - 341027,99%

35 - 391218,10%

40 - 441258,20%

45 - 4913210,19%

50 - 5414511,93%

55 - 5915911,44%

60+11521,13%
Wlk.miastaWieś9837,63%

< 50 tys.9322,19%

50-100 tys.11410,18%

100-200 tys.927,36%

> 200 tys.10822,63%
ZawódTop management1068,76%

Pracownicyszczebla średniego10213,69%

Pracownicyfizyczni i rolnicy10821,14%

Emeryci13133,90%

Inne6922,50%
WykształceniePodstawowe11249,38%

Średnie11434,28%

Wyższe8710,41%

Inne435,92%

Dołącz do dyskusji: TOPtrendy 2008 z najwyższą widownią w historii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl