SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na obsługę reklamową

Totalizator Sportowy wybiera w przetargu agencję, która zajmie się świadczeniem dla spółki kompleksowych usług reklamowych. Będzie z nią pracować przez rok, z możliwością przedłużenia umowy o 12 kolejnych miesięcy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Article

Wybrana w przetargu agencja zajmie się kompleksową obsługą reklamową wszystkich marek Totalizatora. Będzie m.in. tworzyć scenariusze reklam tv, kinowych i POS TV, teksty reklam radiowych tworzyć reklamy drukowane, outdoorowe, internetowe, BTL. Zajmie się też tworzeniem scenariuszy eventów i innych imprez niestandardowych.

Będzie też odpowiadać za nadzór nad produkcją - musi w okresie obowiązywania umowy z Totalizatorem współpracować z co najmniej dwoma domami produkcyjnymi.

Już na etapie składania ofert w przetargu agencja ma przedstawić po dwie koncepcje kreatywne dla reklam Zdrapek i marki Keno.
Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 20 tys. zł wadium. Przetarg trwa do 5 grudnia br.

Totalizator jest w trakcie przetargu na obsługę mediową - budżetu broni Starcom (Publicis Media ).

Totalizator w ostatnim czasie pracował z kilkoma agencjami. Kampanię dla Ekstra Pensji realizowała agencja OS3.

Za kampanię Lotto odpowiadała z kolei agencja Havas Warsaw.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na obsługę reklamową

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Alex
Przecież hazardu nie wolno reklamować.
0 1
odpowiedź
User
Zbigniew Mateusz
Znów wygra Red8. Tak jak w Orlenie i PZU. Przypadek? ;)
1 0
odpowiedź