SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Totalizator Sportowy wybiera agencje reklamowe do dwuletniej współpracy

Totalizator Sportowy prowadzi przetarg na świadczenie usług reklamowych - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Planuje wybrać maksymalnie sześć agencji, a umowy z nimi zawrze na dwa lata.

Article

Przetarg Totalizatora Sportowego dotyczy świadczenia usług reklamowych dla wszystkich produktów i marek spółki.

Wybrane w przetargu agencje (ma być ich maksymalnie 6) zajmą się m.in. strategią komunikacji, czyli opracowaniem długofalowej strategii komunikacji wszystkich marek i produktów Totalizatora, opracowaniem operacyjnych planów ich komunikacji, zarekomendują badania marketingowe i inne narzędzia pomiaru efektywności działań. Będą też przygotowywać materiały przeznaczone do emisji w mediach (ATL) oraz BTL. Zajmą się kreacją reklam prasowych, outdoorowych, internetowych, BTL, telewizyjnych, kinowych, radiowych. Do ich zadań należeć ma też opracowanie koncepcji i materiałów, które umożliwią realizację zintegrowanej komunikacji wykorzystującej różnorodne niestandardowe techniki i kanały komunikacji (np. marketing szeptany, media społecznościowe i inne).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Agencje reklamowe biorące udział w przetargu będą miały do realizacji dwa zadania: już na etapie składania ofert mają przygotować strategię i opracować dwie koncepcje kreatywne dla kampanii rejestracyjnej „Szybkie 600” oraz przygotować strategię i opracować dwie koncepcje kreatywne dla kampanii rejestracyjnej „Gierek”.

Przetarg trwa do 28 lutego br., a warunkiem udziału w nim jest wpłata 10 tys. zł wadium.

Przez ostatni rok Totalizator Sportowy współpracował z sześcioma agencjami reklamowymi: Leo Burnett (Publicis Groupe), Apella, Fat Baby, Havas Creative Group, OS3 i Red8, które wybrał w przetargu na początku ub.r.

Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy wybiera agencje reklamowe do dwuletniej współpracy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan
Wg. mnie totalizator nie ma na dziś kompetencji marketingowych. Dyr. Marketingu w ogóle się na tym nie zna. Nie ma doświadczenia. Marketingiem zajmuje się od miesiąca. Pytanie zatem, czy nie będzie to działanie na szkodę Totalizatora? Bo jak wybrać dostawców skoro się nie ma o niczym pojęcia?
odpowiedź