Touchideas powiększa grono partnerów. Dołączyli Krzysztof Szwedowski, Marta Szymkowiak, Bartosz Urbanke i Marcin Krygier

Agencja Touchideas powiększa grono partnerów. Do CEO oraz założyciela Bartłomieja Serafińskiego dołączyli z końcem maja Krzysztof Szwedowski, Marta Szymkowiak, Bartosz Urbanke oraz Marcin Krygier. Będą odpowiadali za poszczególne obszary działalności spółki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Touchideas powiększa grono partnerów. Dołączyli Krzysztof Szwedowski, Marta Szymkowiak, Bartosz Urbanke i Marcin Krygier
Touchideas. Partnerzy. Stoją od lewej Marta Szymkowiak, Bartosz Urbanke. Siedzą od lewej Marcin Krygier, Bartłomiej Serafiński, Krzysztof Szwedowski

Firma Touchideas podsumowała ostatnie miesiące, w trakcie których przeprowadziła m.in. całościowy rebranding marki Żywiec, a także przygotowała nową odsłonę sieci sklepów Dealz.

- Dzięki tym projektom ugruntowaliśmy naszą pozycję lidera usług brand transformation w regionie CEE. Firma kończy rok finansowy 2022 r. z przychodami rekordowymi w swej 14-letniej historii. Ponad połowę przyniosły projekty realizowane dla europejskich klientów spoza Polski, których przyciągnęło nie tylko doświadczenie i potwierdzona skuteczność, ale także kompleksowość naszego podejścia do tworzenia oraz przebudowy marek – mówi Bartłomiej Serafiński, założyciel i CEO Touchideas.

Nowi partnerzy Touchideas

W związku z rosnącą liczbą projektów strategicznych oraz portfolio klientów, Touchideas rozbudowuje strukturę i powiększa grono partnerów. Do CEO oraz założyciela Bartłomieja Serafińskiego dołączyli z końcem maja Krzysztof Szwedowski, Marta Szymkowiak, Bartosz Urbanke oraz Marcin Krygier. Wszyscy są od lat związani z Touchideas. Teraz jako partnerzy będą odpowiadali za poszczególne obszary działalności spółki.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/chata-polska-nowe-logo-remodelling-sklepow ##

Krzysztof Szwedowski i Marta Szymkowiak zostali dyrektorami kreatywnymi, wspólnie decydują o warstwie brandingu i komunikacji wizualnej wszystkich projektów agencji. Szymkowiak ma sześcioletnie doświadczenie w brand design i komunikacji wizualnej. Szwedowski swoje ponad 10-letnie doświadczenie zdobywał w obszarach komunikacji wizualnej,brandingu i packagingu.

Bartosz Urbanke odpowiada za kluczowych klientów jako head of client service. Pracował dla takich marek jak Budge, Pepco, PKO Bank Polski, Eurocash, Profi Romania, Oriflame .

Marcin Krygier został head of innovation, odpowiedzialnym za wdrażanie i wykorzystywanie nowych technologii oraz metodyk prac projektowych. Specjalista w zakresie projektów opakowań, brand designu i 3D.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]