SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Toyota z żartobliwą piosenką reklamuje nowego Priusa przy Super Bowl (wideo)

W spocie promującym model Prius Toyota podkreśla jego nowe funkcje związane z bezpieczeństwem i odświeżoną stylistykę auta. Wszystko przy akompaniamencie żartobliwej piosenki i dużym dystansem do widza. Reklama została przygotowana na finał Super Bowl 2016.

Article

Bohaterem spotu, oprócz samej Toyoty Prius jest jej kierowca - zwykły Amerykanin, który codziennie spędza w biurze czas od godz. 9 do 17.

Mężczyzna zmienia się w momencie, kiedy zajmuje miejsce za kierownicą i zaczyna śpiewać utrzymaną w rockowym rytmie żartobliwą piosenkę o tym, że nowy Prius na drodze potrafi być prawdziwym demonem szos i draniem.

Przy okazji okazuje się, że usprawnione w nowym modelu Priusa technologie związane z bezpieczeństwem pozwalają uratować na drodze od niechybnej śmierci stado kaczek.

Za kreację spotu odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Tą reklamą Toyota powraca na Super Bowl po 11 latach.

Spot będzie obecny wśród wielu innych emitowanych przy transmisji z finału ligi NFL.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Toyota z żartobliwą piosenką reklamuje nowego Priusa przy Super Bowl (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
:(
I już rozumiem, skąd tyle artykulów o nowoczesnych silnikach i hybrydach na Spiderweb. To ta sama akcja reklamowa co z Ziętarskim.
8 9
odpowiedź
User
Fajna reklama
Reklama Toyoty trafi do widza ponieważ jest żartobliwa i inna niż wszystkie. Podoba mi się.
Ale nowe Toyoty podobają mi się jeszcze bardziej, jeżdżę Avensisem, ale chętnie przesiadłbym się do tego Priusa, ale trzeba troszkę poczekać...
9 9
odpowiedź