SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TP chce zatrzymać klientów telefonii stacjonarnej. Specjalne pakiety lojalnościowe

Telekomunikacja Polska (TPSA) chce 'lojalizować' co najmniej 50-90 tys. klientów telefonii stacjonarnej miesięcznie, powiedział dyrektor marketingu ds. telefonii stacjonarnej TP Paweł Papliński.

TP chce zatrzymać klientów telefonii stacjonarnej. Specjalne pakiety lojalnościowe

„Lojalizujemy łącznie 50-90 tys. zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów telefonii stacjonarnej miesięcznie. Chcemy co najmniej potrzymać ten trend. W obliczu ekspansji telefonii mobilnej dążymy do jak największego zahamowania negatywnego trendu w telefonii stacjonarnej. Temu mają służyć nowa oferta w ramach umów lojalnościowych, w których klienci w zamian za terminowy kontrakt otrzymują pakiety z atrakcyjnymi cennikami i usługami dodatkowymi" – powiedział Papliński.

Obecnie spółka posiada ponad 1 mln klientów objętych umowami lojalnościowymi.

W 2010 roku spółka miała 107,00 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 1.281,00 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 15.715,00 mln zł wobec 16.560,00 mln zł.

Przychody grupy Telekomunikacji Polskiej (TPSA) w segmencie stacjonarnym spadły w 2010 r. o 8,5% do 9 028 mln zł. W samym IV kw. przychody w tym segmencie spadły o 7% r/r do 2 211 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TP chce zatrzymać klientów telefonii stacjonarnej. Specjalne pakiety lojalnościowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl