Trafika wprowadza sampling i redempcję

Sieć saloników prasowych Trafika wprowadza do swojej ofertysampling i redempcję. Usługi będą realizowane we współpracy zagencją Crosspromotion.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Do te pory sieć saloników prasowych Trafika, złożona ze 100punktów w centrach handlowych, realizowała kampanie promocyjne dlaswoich dostawców, czyli producentów z branży FMCG, wydawców prasy ioperatorów telefonii komórkowej. Obecnie poszerza tę ofertę osampling z możliwością targetowania do określonej grupy docelowejoraz redempcję nagród w konkursach i programach konsumenckichprowadzoną indywidualnie lub jako uzupełnienie innej sieci.Nowe usługi od 1 października realizować będzie we współpracy zTrafiką agencja Crosspromotion.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"