Nowe prowadzące w radiowej Trójce. Jedna z nich wraca po prawie 15 latach

Monika Mazur-Chrzan i Agnieszka Drozd to nowe prowadzące serwisów w radiowej Trójce. Druga z dziennikarek niedawno pożegnała się z Radiem Nowy Świat.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Nowe prowadzące w radiowej Trójce. Jedna z nich wraca po prawie 15 latach
fot. Polskie Radio

Monika Mazur-Chrzan i Agnieszka Drozd to nowe serwisantki w Programie III Polskiego Radia - potwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Monika Kuś, rzeczniczka spółki. Drozd będzie także przygotowywać wiadomości o tematyce klimatycznej. Dziennikarki zastąpiły Karolinę Kozińską oraz Filipa Jarka, którzy nie prowadzą już serwisów w Trójce. Jako pierwszy informował o tym serwis Press.pl.

Monika Mazur-Chrzan i Agnieszka Drozd poprowadzą „Serwis Trójki”

Monika Mazur-Chrzan ostatnio pracowała w Radiu Pogoda i Radiu Złote Przeboje, gdzie przygotowywała serwisy. Wcześniej przez prawie 20 lat współpracowała z Radiem Gdańsk. Z kolei dla Agnieszki Drozd to powrót do PR3 (2003-2010). Niedawno odeszła z Radia Nowy Świat, z którym była związana od startu rozgłośni w połowie 2020 roku. Prowadziła tam serwisy informacyjne. 

Na początku kwietnia br. informowaliśmy, że serwisy informacyjne Programu I i Programu III ponownie podlegać będą antenom, a nie Informacyjnej Agencji Radiowej. Zmiany mają wejść w życie w czerwcu.  

Nową dyrektorką Trójki od stycznia br. jest Agnieszka Szydłowska, m.in. była dziennikarka stacji. Zastąpiła na tym stanowisku Marcina Wąsiewicza.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska